hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 noen fler som er det? er hoven på innsiden av begge føttene, framfor hélene, en ganske stor hoven kul. noen som vet hvorfor?
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er veldig hoven på føttene og leggene. Dette fordi jeg har mye vann i kroppen. Kanskje derfor du også er hoven? Sikkert ikke noe farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå