Gå til innhold

Noen som savner å gå gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er bare 3 mnd, og jeg sverget på at jeg ALDRI skulle gå gravid og føde igjen. Nå har jeg begynt å savne det. Man glemmer fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Har savna det lenge, nå er han 1 år!

Skrevet

Nja savner og savner....mye oppmerksomhet og alle tok mye hensyn etc...men bortsett fra det så var det ikke så veldig stas å være gravid....gikk jo bare og lengtet etter lillegull;) Gikk 17 dager over tida også, og det er ikke akkurat noe jeg har glemt enda...

Skrevet

jaaa savner det,og lillegutten har bare blitt 9 mnd og etter neste så blir det kanskje ikke fler babyen på meg,forferdelig og tenke på,men de skal jo opp og frem i verden også så vi får se kanskje det blir fler enn 2.

Skrevet

Ja! Siden gutten min på 18 mnd ble født. Gleder meg og håper jeg skal være det igjen - helt spesielt. Selvfølgelig kommer det beste når de er ute av magen, men likevel....jeg følte meg utrolig flott, og så spennende å ha en liten voksende krabat der inne!

Skrevet

Nei, absolutt ikke..

Hadde ikke et bra sv.skap.

Men jeg savner å ha en liten baby på 1dag... :)

Gleder meg til å få en liten en igjen, men håper det blir en liten stund til også, for vil ha litt mer tid med Daniel... :)

Men når tiden er inne, skal det bli kjempekos å få ha sin egen lille bylt og en liten/stor rakker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...