prins 07, prins 10 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Han er bare 3 mnd, og jeg sverget på at jeg ALDRI skulle gå gravid og føde igjen. Nå har jeg begynt å savne det. Man glemmer fort!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 JA! Har savna det lenge, nå er han 1 år!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Nja savner og savner....mye oppmerksomhet og alle tok mye hensyn etc...men bortsett fra det så var det ikke så veldig stas å være gravid....gikk jo bare og lengtet etter lillegull;) Gikk 17 dager over tida også, og det er ikke akkurat noe jeg har glemt enda...
Storebror & Lillesøster Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 jaaa savner det,og lillegutten har bare blitt 9 mnd og etter neste så blir det kanskje ikke fler babyen på meg,forferdelig og tenke på,men de skal jo opp og frem i verden også så vi får se kanskje det blir fler enn 2.
m-mamma Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ja! Siden gutten min på 18 mnd ble født. Gleder meg og håper jeg skal være det igjen - helt spesielt. Selvfølgelig kommer det beste når de er ute av magen, men likevel....jeg følte meg utrolig flott, og så spennende å ha en liten voksende krabat der inne!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Nei, absolutt ikke.. Hadde ikke et bra sv.skap. Men jeg savner å ha en liten baby på 1dag... Gleder meg til å få en liten en igjen, men håper det blir en liten stund til også, for vil ha litt mer tid med Daniel... Men når tiden er inne, skal det bli kjempekos å få ha sin egen lille bylt og en liten/stor rakker;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå