NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Sitter her 1 dag igjen til termin.. Har i går hatt veldig tungt for å gå. nedpress. Idag har jeg kynnere som er steinharde..men ikke så voldsomt vonde. mens smerter nedi ved eggstokkene.. og nedpress når jeg reiser meg og går.. det er akkurat som det *verker* der nede.. Noen som kan kjenne seg igjen? eller kan det enda ta flere dager?.. .. vanskelig å si for dere seff, men vært morro å hørt om noen av mine symptomer er lik deres.. like før det startet på..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Sånn hadde jeg det en ukes tid før termin.. Gikk 13 dager over.. Så inget positivt svar her! Masse lykke til =)
Espoir Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg merket ikke noe spesielt annerledes før riene satte i gang. Men lykke til, det er sikkert like før.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Kynnere- eller, jeg trodde ihvertfall det var kynnere/maserier.. Hadde ikke dradd på sykehuset hadde det ikke vært for at det kom blod på papiret etter jeg hadde vært på do. På sykehuset fikk jeg vite at fødsel var i gang (4cm åpning)- trodde ikke det jeg, tenkte jeg kom til å bli sendt hjem- at det bare var kynnere- men noen timer sener var jeg mamma:) (Jeg fødte forøvrig en dag før termin;) )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg hadde ingen kynnere dagen jeg fødte. (hadde de allerede fra mer eller mindre starten av graviditeten..) Var helt stille, kjente noen få spark. Da jeg gikk meg en tur på butikken startet riene.. Jeg gikk 3dg over.
prins 07, prins 10 Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Huff, tror man kan bli helt tullerusk av å kjenne etter tegn. Jeg hadde kraftige kynnere i en mnd før tiden, og absolutt alle, inkludert fastlegen, sa at jeg ikke kom til å gå til termin. Fødte 1 uke over...
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 hatt kynnere hele svangerskapet nesten.. men disse er litt mer kontstante.. og kommer mest når jeg reiser meg .. noen fler med innspill??
Frk. Hybelkanin Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 hei, jeg er 3 dager over termin og har hatt det akkurat slik du beskriver det i omtrent 1 mnd nå. Så du kan nok gå noen dager til desverre
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Hadde ikke noe slikt jeg ... her begynte riene plutselig en natt (8 dgr. over tida.)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Første gang våkna jeg av at vannet gikk...hadde ingen tegn på forhånd jeg la merke til (når jeg ser tilbake så hadde jeg fødeansikt). Andre gang våkna jeg, og merka etterhvert at jeg hadde sammentrekninger...de var veeeldig svake, men jeg visste av erfaring at riene mine er svake, så jeg skjønte hva som var på gang. Hadde heller ingen tegn på forhånd.
Elle melle deg fortelle Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Merket ikke noe før riene startet jeg og gikk en dag med det uten å si noe til noen, tenkte det bare var kynnere for jeg hadde jo igjen nitten dager. Var regelmessige hele dagen men kunne jo ikke være noe for jeg var jo sikker på overtid.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 Gikk med mensmurringer og kynnere et par dager før. kvelden før riene startet var jeg skikkelig deprimert og trodde jeg skulle gå gravid for alltid... hadde sex i et-tiden på natta, klokken tre startet det med vonde kynnere som var regelmessige. var mye oppe og gikk så det ikke skulle gi seg. gikk nesten et døgn til jeg var i aktiv fødsel. fra jeg var i aktiv fødsel tok det 37 min til hun var ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå