phantomet Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 for kjempe hyggelig besøk. Jeg priser meg lykkelig for at jeg surret meg inn på DiB da Måka ble født, for med det besøket har det fulgt med mange flotte damer!!! Vi må nok ikke vente for lenge før vi treffes igjen, Maud. For det finnes enda tusenvis av temaer vi ikke har berørt...*ler* Måka sluttet å gråte kort tid etter at døren ble lukket bak deg altså... *ler* Han synes det var kjempe stas med besøk han også, og han var tydelig veldig opptatt av deg, det flotte smykket ditt og den enda flottere magen din! Klem klem
Maud Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Takk tilbake for veldig hyggelig lunch. Tre timer går fort når det er masse å snakke om :-) Jeg er enig - det er mange temaer vi ikke har berørt og det er sikkert masse mer å snakke om innen de temaene vi har berørt også. Måka er en utrolig sjarmerende fyr! Deilig med unger som smiler bredt og klatrer opp i fanget på en ukjent dame. Hyggelig med komplimenter for den store magen også, der er ikke alltid jeg tenker flott når jeg ser meg i speilet ;-)
phantomet Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Vi holdet det vel gående i nesten fire timer... *ler* Og ikke en gang sjekket jeg klokken mens vi var sammen, og ikke gjespet jeg heller...*skratter* Visst kan vi dykke dypere ned i flere av de temaene vi snakket om idag. Og sammen med deg føler jeg at det er fritt frem med det meste. Så noen krumspring er nok ikke umulig skjer ved neste anledning! *ler* Nå holder gutta på med det store Lego-prosjektet etter middagen. Jeg skal liksom bare rydde opp etter måltidet, før jeg skal slenge meg med i den intense byggingen. Junior er den fødte entreprenør... Han styrer og ordner, foreslår løsninger og forteller hvordan alt skal se ut til slutt. Måke er visst ikke helt enig, men får han noe å leke med i nærheten av de andre går det stort sett bra. Når det gjelder magen. Maken til flott dame skal man lete lenge etter. Du har den spesielle gløden som gravide kvinner får, og magen er bare fascinerende nydelig!!! Det var nærmest som en magnet..."Ta på, ta på, ta på!" men jeg besinnet meg som du skjønner...*ler* Jeg tror det er speilet ditt det er noe galt med, jeg!!! Klem klem
Maud Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Det som er morsomt er jo at du og jeg nok tenker forskjellig om en del ting, men det gir jo mulighet til desto mer spennende samtaler. Jeg gleder meg til neste anledning. Nå skal jo jeg ut i permisjon igjen og du skal vel være hjemme en stund til, så det blir nye anledninger. Tenk at du ikke tok på magen. Tenkte ikke over det da, men jeg har ikke et 100% eierforhold til den, det er klart du kunne tatt på den :-D
phantomet Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, hurra meg rundt. Visst får vi nye anledninger til å treffes. Jeg er nok hakket mer alternativ enn først antatt...og min tilnærmelse til endel ting er kanskje ikke helt A4... Og det ler jeg igrunne litt av... For jeg erfarer rett som det er at folk blir litt forundret, før de smiler fordi de endelig skjønte at det faktisk er mulig å tenke annerledes... Det trenger hverken å være riktig eller galt av den grunn... *smiler* Og bare vent til den lille nydelige skapningen blir født...da skal jeg vise alle mine litt tussete sider... Tjhihi Når det gjelder magen, så har jeg stor respekt for den gravide kvinnen generelt, og i dette tilfellet deg spesielt, så det føltes fint bare å betrakte den på avstand. Så fin som den er!!!! det er ikke for alle og en hver å berøre kroppen sånn uten videre, og jeg følte på det da jeg var gravid selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå