Gå til innhold

Barselsgruppe i trheim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Lurer på om det er noen mødre i trheim som har bebiser på rundt 4 mnd, og som er med i noen form for gruppe??Jeg fikk aldri noe tilbud om det på helsestasjonen, men kjenner nå at det hadde vært greit å treffe noen som har barn i samme alder...er jo så mye man lurer på;)Går det eventuelt ann å få "hive" seg med på ei gruppe som allerede er etablert?Bor på Lade...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Hvis du går inn på DIB-treff ¨så er vi noen som møtes gjennom det, vi treffes en gang i uka. "vi" er april, mai og juni, der er det flere babyer på 4 mnd og eldre. Bare å bli med på treff, trivelig det:) Vi har møttes i byen og no i det siste hjemme hos hverandre, varierer litt

Skrevet

Tror dessverre ikke det er alle helsestasjoner som setter opp barselgrupper.

Hos meg ble det satt opp 2 treff da babyene var rundt 1-2 mnd, og alle som var foedt i samme maaned som min gutt moettes sammen med helsesoster. Resten av treffene var opp til oss selv og arrangere, og vi har treftes ca annen hver uke i hele vaar.

Dersom det ikke ble satt opp treff for dere paa helsestasjonen, er det kanskje litt vanskelig aa hive seg paa en annen gruppe. Det maa i saa fall bli noen som tilhorer en annen helsestasjon. Det gaar jo selvfolgelig an. Men hvis det var satt opp treff hos dere, men du kanskje falt ut av listen eller ikke fikk det med deg, gaar det selvfolgelig greit aa hive seg paa. Hoer paa helsestasjonen neste gang du er der. Jeg hadde i alle fall ikke hatt noe imot om noen flere kom inn i vaar gruppe.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar:-)

Skal sjekke neste gang jeg er på helsestasjonen!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...