*3 gutter i hus* Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 gå knask el knep i DETTE været??? Bor i Bergen og har stått 2 timer i kø bare for å komme meg hjem fra Nesttun til midtun....:-( Oversvømmelse over hele Skjold!!!!!!! buhu kjør forsiktig alle sammen!!!!!!!!!!!
Erisa* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, jeg har tydeligvis bodd for lenge i Bergen, for det første jeg tenkte når jeg så ut av vinduet i dag, var at nå fikk jeg litt julestemning.... Skikkelig drittvær, ja! Har ingen barn enda, men tror nok ikke det blir den største halloween-aktiviteten i kveld... Da skal man være bra glad i godterier i så fall!
blomstre Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Her i Stavanger bøtter det også ned (tom inn her oss meg, buhu...). Har alikevel akkurat sendt ut 3 små spøkelser. Hu mi har vel gleda seg siden i fjor. Da syntes jeg hun var litt lita, og sa hun måtte vente ett år. Så denne gangen skulle hun nok ut uansett ja! Jeg har 3 håndkler klar i gangen, har skrudd opp varmen og har lada dvd'en med ynglingsfilmen så de kan kose seg når de kommer inn igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå