Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Har vært på jakt etter den perfekte mamma-jeansen lenge nå.. Endelig fant jeg den på Polarn O. Pyret: http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=2590 Den er smal og fin, kan fint ha støvletter utenpå og kjempegod i både strikken og jeansen :-) Anbefales!
HelenFlores Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 P.O.P har flere supre bukser, jeg kjøpte en annen modell hos de i går, og den er helt fantastisk. MYE bedre enn den ene med god passform jeg fant på H&M. Flott stoff, lavt nok liv (HM sin strammer under magen på meg!!) og masse stoff over magen:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Ja den der er fin, men de minste størrelsene er 36 og jeg skulle hatt noe mindre, men nå har jeg sikkert lagt på meg litt slik at de kanskje passer.. Det må jeg teste ut på ny nå
OhMyGod!!! Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 jeg er i den andre enden av størrelsene, noen som vet hvordan størrelsene er da? store eller små?
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg synes det virket som den var helt normal mot litt stor i størrelsen Jeg bruker til vanlig 38-40 i bukser og kom fint inn i en 38, men det varierer kanskje litt fra modell til modell..... ?
Axus' girlfriend Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 den var kjempe fin!!Tror jeg må ønske meg en slik en i bursdagsgave. Men jeg får fortsatt på meg en slik bukse jeg har fra før, har åpne knapper øverst med strikk i mellom da:) Så usikker på jeg skal bruke penger på ei bukse nå eller bare vente til jeg legger meg litt mer ut..har allerede kjøpt ei bukse..
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg drev også med strikk i livet... Helt til jeg oppdaget at buksesmekken var helt åpen uten at jeg hadde merket det... *flaut*... Men det funker greit det med tunika e.l. over :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå