Gå til innhold

Negativ test...f..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt 3 negative graviditetstester siste 3 ukene, den siste i går. Er over 1 mnd siden jeg skulle hatt mens. Er kvalm og trøtt.

Noen som har opplevd og være gravid selv om negativtest etter så lang tid?

Holder på å bli litt smågal her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel på tide å ta seg en tur til legen, tenker jeg.

Skrevet

Ja få tatt en blodprøve, da vet du iallefall sikkert!

Lykke til:)

Skrevet

hei ;) kan hende du ikke har eggløsning, venninnen min hadde ikke det og fikk piller og ble gravid 3 uker etterpå, hun hadde også bare mistet mensen , men var ikke gravid, men det fikset jo legen , nå er hun 4 uker på vei:) lykke til;)

Skrevet

ei jeg kjenner fikk graviditeten bekrefta med blodprøve etter 4 mnd eller no.

hadde hatt flere negative tester. gå til legen å ta blodprøve:)

Skrevet

Nå er jeg så spent :-)

Har du vært hos legen?

Skrevet

Er i samme båt som deg...

3 uker siden jeg skulle hatt mens, men har tatt 3 tester, og de er alle negative...

Var til legen forrige uke pga noe annet, men skulle spørre da.. Det eneste som ble nevnt, var att den var nesten 3 uker forsinket, og han sa bare såpass....

Snakket ikke mer om det..

Men jeg la merke til att han hadde krysset av en rute under Hormoner i blodtestskjemaet.. Hmm, lurer på om det var det han krysset av for, altså for å sjekke om jeg er gravid...

Skal tilbaka om 14dager, og har jeg ikke fått mens til da, og han ikke krysset av for det jeg tror han krysset av for, så skal jeg få han til å sjekke det..

Skrevet

Hei! Ja vi to er virkelig i samme båt, jeg var til legen i dag pga. en prolaps jeg har. Jeg næmte heller ikke noe mer enn uteblitt mens. Tenker jeg tar det neste gang også, vis mens fortsatt uteblir. Har barn fra før og da fikk jeg positiv test i ca uke 6. Men det er jo mulig jeg er kortere påvei nå... Hm, blir spennende å se både for mej å dej!!

Lykke til da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...