Gå til innhold

åler allerede


hegelina

Anbefalte innlegg

snuppa mi er nettopp blitt 5 måneder, og åler allerede! (skryter litt. lol) til tross for at hun bruker skinne på det ene beinet! syns dette er flott, jeg! hadde egentlig trodd at hun ville ligge etter.... Hun er også flink til å reise seg opp på alle fire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink!! :D Er hele benet helt stivt (pga skinna)? Eller...det kan det vel ikke være siden hun står på alle fire!?

Uansett; du har all grunn til å skryte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så bra! Det var tidlig :-) Min er snart 6 måneder, og løfter både rumpa og skuldrene, bare ikke samtidig ennå hehe ;-) Er veldig ivrig men kommer ikke fremover, bare roterer rundt hit og dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, skjønner du er stolt! Frøken her er av den bedagelige sorten, men gleder meg til hun blir litt mer i farten! (tipper jeg kommer til å bite i meg de ordene om noen måneder... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleBille er 6 mnd i dag og han ålerkryper overalt.

Gjett om jeg til tider savner at han lå pent i ro på matten sin......

Men det er i tillegg utrolig artig å se på han!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi begynte også å åle for litt siden, da hun var 5,5 mnd.

Nå kan vi ikke snu oss bort i noen sekunder, før hun er "over alle hauger" :-D

Hun løfter seg også opp på knærne med nesten strake armer, det har hun gjort lenge, men ser ikke ut til at hun har tenkt å gjøre noe mer nummer utav det enda. hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Her åles det ikke ennå, men hun dytter seg litt bakover på gulvet.. Står på strak arm, så det er jaggu meg rett rundt hjørnet håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...