Angelina Jolie Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Kan du gå inn på krangle? Er et spørsmål der til deg.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hvilken innlegg er det...? bare lurer
LizzyG Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg gikk inn å så jeg også, og det er et inlegg som heter Mami litt nede på siden. Regner med at det er dette.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Svarer i denne tråden jeg * Hun har en litt spesiell måte å skrive på * Det hun skrev i tråden hadde hun hintet om før og hun skrev en setning i begge innleggene (altså som anonym og med nick) som var så rar at jeg ikke tror noen andre ville ordlagt seg på samme måte. + litt andre ting som jeg ikke gidder å ramse opp fordi da blir det kanskje klart for alle hvem dette er gidder ikke å henge henne ut selvom hun er helt latterlig. Hun kommer nok til å drite på draget en dag å glemme anonymknappen eller noe. Har en mistanke om at hun har skrevet som anonym litt flere ganger på krangle også, men det kan jeg ikke si med sikkerhet. Er en ren skravler hvertfall, som har vært inne å forsvart seg selv på krangle selv.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Det er jo litt smålig å synke like lavt og kalle andre latterlige.. Deg om det.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Nei det synes jeg virkelig ikke du! Jeg synes det er latterlig å skrive hetse innlegg om andre, særlig anonymt! Om hun ikke liker meg og følte en sterk trang om å fortelle meg det så kunne hun ha sendt meg en pm eller lagt ut innlegget på skravle og underskrevet med nicket sitt. Når hun laget et innlegg på krangle og skrev stygge ting om både meg og jenta mi gav hun meg retten til å kalle henne latterlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå