drømme_mamma er gravid Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 hvilken vogn har du kjøpt? hvorfor den vogna? i hvilken uke var du da du kjøpte/fikk vogna? takk spør fordi jeg er så usikker selv
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Vi skal kjøpe oss Teutonia Spirit S3! Digger den vogna!! Den er stabil, god å kjøre og helt perfekt! Vi skal vel kjøpe den vogna nærmere jul regner jeg med!
~Mita~ Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 vi får en simo kombi 625 Den vil jeg ha fordi den er fin, stabil og har blitt anbefalt den av en venninde. Har ikke termin før 2. Mars, så venter med å få den i hus til etter jul. Kanskje kommer den på salg ;o)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Vi har kjøpt Emmaljunga Duo Combi 2007- modell (bilde ligger på profilen min) Kjøpte den fordi jeg har fått mange anbefalinger av andre, fordi den virker stabil og har god plass i baggen. Samtig er den ikke så tung og lett på "rattet". Kjøpte den på Kattis Babyshop i Strømstad i uke 22. Fikk den med hjem samme dag. Lykke til med vognevalget
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Tror vi kommer til å kjøpe Emmaljunga smart duo (ca 6000nkr). den kom best i test på TV2 (eller var det FBI??). venter med innkjøp til salget i januar. Ellers har vi blitt anbefalt OTH urban jungle, men har ikke finni den i noen butikker, noen som vet?
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Vi kjøpte Brio Happy Duo Ble anbefalt den også var den på tilbud så vi sparte en del på å kjøpe den da. Kjøpte den i uke 18 så det var litt tidlig, men kunne ikke la sjansen gå fra oss:) Gleder oss til å ta den i bruk
CB-BabyBoy Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 De har OTH hos Fru Lyng hvert fall, men det er jo ikke sikkert du bor i nærheten av en slik butikk. Vi skal ha Emmaljunga City Jet med City bag (sort). Vi valgte denne fordi den er lett, stabil, vendbar sittedel, fullt roterende fremhjul og likte den utseendemessig. Men for oss er vekten på vognen avgjørende - ingen av oss vil ha tung monstervogn. Og jeg er i uke 24 nå og skal bestille på lørdag
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Skal kjøpe en Brio Kombi om to uker, er i uke 18. nå. Fordi den var fin å se på, trille og billig + virket som om man kan bruke den lenge. Kunne ta ut bag'en og bruke resten som en stor fast bag-vogn eller som sportsvogn.
Fullrulle86 Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 vil bare bruke muligheten til å advare mot noen vogner. Jeg jobber i barnehage å ser veldig tydelig hvilke vogner som er forsvarlige å ikke. De vognene jeg vil advare mot er spesielt quinni sine vogner med 3 hjul. Dette er seriøst livsfarlige vogner når ungen ligger. Det skal ikke mere til enn å komme så vidt borti styre så velter vognen bakover. jeg hadde aldri lagt min unge i en slik vogn. de vognene som er best er de med fire hjul, brio, basson, simo osv... styr unda de med 3 hjul. Dette er min erfaring:o) ville bare dele den! andre har kanskje en mer positiv oppfatning om disse vognene:o)
OhMyGod!!! Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 de har to elleville unger i etasjen over min, og de ligger ut en time å sover hver dag når været tillater det, ligger å spreller å herjer når de våkner, men har aldrig bekket noen av dem...
nøffemamma Skrevet 31. oktober 2007 #13 Skrevet 31. oktober 2007 Vi har kjøpt Brio kombi telescopic. Kjøpte den når jeg var i uke 24. Var i Sverige og kikket på babyutstyr og kjøpte den fordi Brio er et kjent og godt merke, pluss at det var supertilbud på 07 modellen. Fikk den 3450,-
♡ Jersey ♡ Skrevet 31. oktober 2007 #14 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har kjøpt OTH Urban Jungle hos fru lyng. Dritfornøyd!! Brun, lett (9kg??), høy, liten bag (synes ikke det gjør noe.. de liker det trangt og sportsdelen er god å ligge i fra de er for store for bagen..), 3 hjul med mulighet for å låse forhjulet. Søsteren min har brukt den i fjellet til og med. mange velger bort 3 hjul pga at det er ustabilt. men det er bare en vanesak! den har store hjul, og jeg bor et sted hvor det kommer mye snø, og er vanskelig å trille, men det skal visst ikke være noe problem med denne vognen :-)
tertilus Skrevet 31. oktober 2007 #15 Skrevet 31. oktober 2007 Vi har bestemt oss for Bugaboo cameleon. Den er lett (ni kilo) og har et flott design. Kommer til å bestille den i løpet av neste uke. Er da i uke 26. Lykke til med valget
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #16 Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Ville berre sei at sonen vår sov i Quinny Freestyle kvar dag i heile fjor vinter, vår og haust og den har aldri vore i nærleiken av å velta .Han blir 3 år i februar. Hadde fyrst simo kombi til han og synst den var stor, tung og vanskeleg å manøvrera. Har vore utrulig godt nøgd med Quinny. Den er lett, god å køyra, lett og leggja saman og veldig fin. Einaste minus må vera plassen til varer under vogna.
Tredje barn på vei Skrevet 31. oktober 2007 #17 Skrevet 31. oktober 2007 Vi har vogn fra før vi da. siden vi har en gutt på 3,5 år.. men kjøpte en ny i fjor i sverige.. Emmaljunga cerox.. Veldig fornøyd med den.. Ska bruke den til babyen oxo.. Ska bruke hardbag oppi.. Men når vi venta første så kjøpte jeg vogn ca nesten 3 mnd før termin. Det var fordi da var det januar salg
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #18 Skrevet 31. oktober 2007 Har Simo Duo fra førstemann. Gleder meg til å bruke den som bagvogn igjen. Den er en drøm å trille, har en stor romslig bag med god plass til voksende baby og varm pose. Jeg er ikke så fan av de vognene som er veldig fancy, men som barnet vokser ut av når det er 4 mnd. Jeg ønsker å bruke bagen lenger enn det. I duovogna er det en klaff som kan settes opp slik at barnet kan sitte i vogna. Perfekt når barnet bare sitter veldig korte perioder. Og ja den er tung å løfte inn i bilen, men jeg er en av de svakeste jeg kjenner i armene, og jeg greier det uten problemer, så da klarer de fleste andre det også! Da jeg fikk/kjøpte vogna var den dagen han ble født. Hadde betalt 500 i depositum, så hadde de vogna stående på lager for meg. Lykke til med vognvalg
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #19 Skrevet 31. oktober 2007 Noen som vet om svenske nettbutikker som man kan kjøpe vogn?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #20 Skrevet 31. oktober 2007 Vi har også kjøpt Simo Duo. Kjøpte de i uke 22. LItt tidlig, men den står fortsatt i pappesken i kjelleren. tar den fram i januar Har de samme grunnene som anonym ang denne vogna.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #21 Skrevet 31. oktober 2007 Kanskje du bør spørre damene på DiB? De har jo faktisk prøvd vognene sine en stund, i motsetning til mange som svarer her. Hvordan vogna ER vil dere dessverre ikke finne ut før dere har prøvd den en stund. Masse som virker fikst i butiken som en merker er lite viktig i dagliglivet. Jeg hadde en teutonia mistral sport med forrigemann og kommer til å ha samme vogna til denne. Jeg er veldig fornøyd med denne vogna og spesielt muligheten til å skifte "kjøreretning" bare ved å svinge håndtaket. Her vi bor er det ofte mye vind og da er slike kjekke "triks" gode å ha for at det blir mer lunt i vogna. I tillegg når ungen blir større er det ofte at den vil sitte og se på hverden når den er våken, men når den sovner er det greiere at mor har oversikt ved å ha barnet mot seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå