Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Er i permisjon nå. sa opp jobben min før jeg gikk ut i permisjon pga masse problemer med arb.plassen (trakassering, manglende utbetaling av lønn osv). Så har ingen jobb pr dags dato. Hadde 100% stilling. hva hvis jeg blir syk så jeg ikke kan jobbe når jeg skal ut i ny jobb? kan jo ikke bli sykemeldt når jeg ikke har noen jobb... kan jeg bli sykemeldt med grunnlag på permisjonen?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Ja. Jeg gikk rett fra permisjon til sykmeldt.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Ok! men hadde du jobb du egentlig skulle tilbake til da?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Ja hadde jobb, men var aldri aktuelt å gå tilbake.
Kamomille Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 du kan fint gå fra permisjon til sykemelding dersom du ikke ahr noen jobb. Men da må legen godtgjøre at du er fro syk til å klare noe som helst type arbeid. ellers har du krav på dagpenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå