Gå til innhold

hva hvis jeg blir syk???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i permisjon nå. sa opp jobben min før jeg gikk ut i permisjon pga masse problemer med arb.plassen (trakassering, manglende utbetaling av lønn osv). Så har ingen jobb pr dags dato.

Hadde 100% stilling.

hva hvis jeg blir syk så jeg ikke kan jobbe når jeg skal ut i ny jobb?

kan jo ikke bli sykemeldt når jeg ikke har noen jobb... kan jeg bli sykemeldt med grunnlag på permisjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg gikk rett fra permisjon til sykmeldt.

Skrevet

Ja hadde jobb, men var aldri aktuelt å gå tilbake.

Skrevet

du kan fint gå fra permisjon til sykemelding dersom du ikke ahr noen jobb. Men da må legen godtgjøre at du er fro syk til å klare noe som helst type arbeid. ellers har du krav på dagpenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...