Gå til innhold

Jeg vil takke for følget til dere uke 42-damer,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gode steamen som varte så lenge på den tråden ser ut til å vare lenger her..jeg er gravid:-)

Jeg kan nesten ikke tro det, etter FEM år!!!!! Nå gleder jeg meg til å gi min kjære et aldri så lite sjokk når han kommer hjem fra jobb:-)

Er helt i sjokk selv, og aldri så lite på gråten her nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye Lina, veldig glad på dine vegne.

Selv fikk jeg akkurat svar på min test og den var dessverre negativ, så nå må jeg bare lete opp litt optimisme til neste forsøk i januar.

Ha en knallfin dag, håper din kjære tar helt av, hehe

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Deilig å endelig ha lykkes etter så mange år!

Skrevet

Gratulerer-

dette var nok en glad nyhet !

Lykke til videre med svangerskapet !

Klem fra

Skrevet

Johooo!!

Gratulerer så mye, fantastisk! :D

Til lykke på ferden, og krysser så for at vi møtes på gravide slitere til helgen. ;)

Ps: testet du hjemme i dag? På rugedag..?

Skrevet

Gratulerer!!!!! Så godt å høre at det er noen som lykkes:) Dette er en hard bransje...og da er lykken enda større når det klaffer! Veldig glad på dine vegne!

Jeg ser fremover mot fryseforsøk i januar. Da blir det innsetting av to lykke-egg:)

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!!

Flippa: Testet hjemme i dag, med clearblue digital, rugedag 11...skal ta blodprøven i morgen:-) Jeg regner med vi sees på gravide slitere!!

Skrevet

Christiane: Så synd!!! Bra du allerede klarer å se fremover mot nytt forsøk i januar..ønsker deg all mulig lykke til altså!!

Skrevet

Oj, på dag 11 ja.. Noen spennende symptomer du har lyst å dele? ;)

Skrevet

Hmm..symptomer,,ikke så mye av det egentlig..ømme pupper da, men det har jeg jo godskrevet crinonen...Og har jeg de siste dagene kjent at jeg må ofte tisse...Og så er det en tredje ting, som kanskje høres helt sykt ut, men jeg nyser og nyser og nyser...og det har jeg ikke akkurat gjort før...men ta det med en klype salt da, noen av dere husker sikkert jeg skrev at jeg hadde trodd at den nesesprayen vi skulle bruke var heeelt vanlig nesespray...hehe...(Ja, det var FØR vi satte igang altså..)...

Lykke til videre ALLE sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...