crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 ei jente i familien min har fått tilbud om plass på mødrehjem etter fødselen. Er det noen som har erfaringer rundt dette? Hun søker meg etter råd om hun skal ta plassen eller ikke.... vet lite/ingenting om hva dette går ut på.... takk takk..
idapia84 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 om det er på stjørdal, er det på Aglo ( Skatval ) det sikkert er snakk om . jeg har gått på Aglo Vgs. som i tillegg har mødrehjem, barnehage, og en ting til tror jeg. jeg har hørt masse positivt om mødrehjemmet..og slik jeg er blitt fortalt av lærere, er det et hjem der mødre kan få hjelp til å lære hvordan man skal gjøre de forskjellige ting med barna..stell, mating, økonomi o.l de får en type avlastning og hun er heldig som har fått det tilbudet synes jeg:) ikke noe i veien for å ta den plassen..hun er på ingen grunnlag noe "dårligere" mor fordi om hun tar plassen. hun er ei veldig god mor om hun føler for å få avlastning, og hun tar plassen hun er blitt tilbudt! men foreslå at hun ringer eller sender Aglo en mail, så får hun helt sikkert tilsendt brosjyrer..eller hun får snakke med en rådgiver om hun vil. de er kjemptrivelige på Aglo, og de tar godt vare på deg:) oi..ble langt dette! hehe men var litt om min erfaring hvertfall..
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hva slags råd du bør gi henne om hun skal ta plassen eller ikke avhenger også litt av hvem som har tilbudt henne denne plassen og hvorfor de mener hun bør dra dit. Generelt er mødrehjem veldig alrighte steder å være av grunner nevnt over.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Om noen har anbefalt henne dette er det nok ikke uten grunn og derfor tenker jeg at du bør støtte henne i å si ja. Jeg har veldig godt erfaring med mødrehjem og nesten 100% av de jeg kjenner til som har hatt opphold på mødrehjem er kjempefornøyde og mener de har fått veldig god hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå