Gå til innhold

amme bh til oss med enorme pupper >80E++

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan man kjøpe disse?syns de fleste butikker går opp til DD

kan man begynne med amme bh før baby kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en butikk i Oslo på Sankthanshaugen som heter La-lina er en undertøysbutikk som har fra relativt normale til stooooooore størrelser! :D Tror de har opp til G der ihvertfall! :D

Skrevet

Hei.Har samme problem;-)

Har kjøpt en på cubus(triumph )i 80 e ,men vet av erfaring at man trenger i allefall en strls større i starten.Har sett i både f og g-cup på dyre undertøysbutikker og babybutikker.Disse koster litt da,500-600 kroner men er gode!!Anbefaler deg å kjøpe en i en srtls større enn du har nå,la den ligge i pakken for så å prøve den på føden.Passer den ikke kan du sende far eller noen andre for å bytte den(det måtte jeg).Og ja,du kan bruke amme bher nå;-)Ofte kan d bli ubehagelig m spiler i bhen etterhvert og da er de uten veldig gode!!Lykke til!!

Skrevet

Jeg har kjøpt en amme-bh i en undertøysbutikk på Oslo city som heter Change. Tror de hadde helt opp til J eller noe sånt :) Fikk meg en kjempefin en i størrelse 90 G :) Kostet 349 kr.

Skrevet

Jeg er noen ganger på Lalina på St.Hanshaugen. Men der er det ofte lang kø og litt sliten betjening. Forventer vel kanskje god service på et så dyrt sted...

Ellers bestiller jeg hos bravissimo.com på nettet. Kjempefornøyd med dette nettstedet! Jeg skal bestille snart, så jeg kan evnt gi tilbakemelding om hvordan de er, hvis du har termin etter meg da ;o)

Skrevet

jeg har hørt noen snakke om at de har store amme bher på spar kjøp.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg kjøpte i str 75 E på Cubus

Skrevet

Jeg kjøpte 80 F på cubus..

Skrevet

Er de behagelige de dere kjøper på cubus? Sleit med å finne forige gang, men var heldig å finne noen gode i Sverige. Men gidder liksom ikke å reise helt dit for noen bhêr da..hehe..

Ellers så fant jeg en på en undertøysbutikk, men betalte 500,- for den, og den var bare så sinnsykt stygg, og heller ikke særlig komfortabel. Men noe må man jo ha....

Jammen ikke bare, bere med store pupper : /

Skrevet

På BabyShop har de også store størrelser. Kjøpte akkurat en ammebh i ull i E cup, men de hadde også enda større enn det :) Den kostet 500 kroner, men er sinnsykt myk og god og varm!

Skrevet

hvis du ikke finner bh i str 80 E, skal du prøve å finne en i 80 H :)

Skulle tro det var lettere, har fått tak i til slutt, via Finland!

Det jo når puppene er store det virkelig trengs god støtte. Det er direkte smertefullt å gå uten god støtte.

Har funnet mange i str opp til 80 G, mange som gjerne bestiller og ringer når de kommer. Men de har ikke leverandører som leverer større enn G.

Har sett på nettet mange som går opp til H og I.

Jeg kommer til å begynne å bruke amme bh når jeg får dem, pga har ikke så mange bh som passer.

Skrevet

Triumph har en amme-modell som går opp til j tror jeg. Denne er med bøyler og fås i svart eller hvit. (selges der de forhandler triumph, cubus f.eks)

Ellers så har de jo noe på nett,- ulempen da er at man ikke får prøvd for å finne riktig størrelse...

www.mammahuset.no har amme-bh'er og klær, og de har også butikkutsalg på Moss.

www.alexi.no fører også amme-bh'er i store størrelser...

Og, ja man kan begynne å bruke før baby kommer. Men vær oppmerksom på at man ofte går opp i sørrelse når melkeproduksjonen begynner.

Skrevet

underverker.no

Du kan godt begynne med amme-bh før ungen er fødd, men det er lurt å kjøpe bh'en ein eller to cup'ar for stor. Puppene blir større straks melka kjem.

Eg brukar 80E eller F til vanleg, har no kjøpt amme-bh i 80H, det var i alle fall den str. eg måtte opp i sist.

Har kjøpt 2 stk av den øverste abecita'en hos underverker.no. Kjapp og grei levering, og ein har full angrerett dersom bh'en ikkje skulle passe :o)

Skrevet

ja det er et problem finner ikke større en G....men det er passe nå..når melka kommer er det vel forlite...men må vel bare bruke det for det...

har kansje større på nette en plass??

men får jo ikke prøvd da...vet ikke hvordan utenlanske størrelser er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...