drømme_mamma er gravid Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 er i uke 24 og synes tiden går fort!trenger mange gode råd for å prøve å så en så god fødselsopplevelse som mulig har tenk å bruke fødsesforberedende olje fra uke 36/37, for å unngå å revne ellers har jeg tenkt litt på modningsakup. men vet ikke om d er verdt bryet..
Gummianda:) Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har gått til fotsoneterapi, og har hatt super enkle fødsler:)
Tussa og Sofie Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Eneste jeg gjør er å tøye med olje fra helsekosten (Weleda fødselsforberedende olje) Ellers har jeg ikke tenkt til å gjøre noe annet enn å vente ;o)
line_n & sara Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 vil anbefale deg å begynne tidligere enn uke 36/37 m oljen! og bringebærblad-te kan du starte med snart, feks til 3. trimester. så øker du på men antall kopper nærmere termin, jeg drikker 4-5 kopper daglig nå (du får kjøpt det i sunkost-helsekost butikker, grønn pose/løsvekt, putt oppi et par ss i en sil, og la det trekke under lokk i minst 5 min, så kan du tilsette litt annen te for smakens skyld!) jeg starta m akupunktur i uke 35, og modning i uke 37, nå er jeg i uke 38, (39 i morra!) og går dit annenhver dag! merker resultater, altså! menssmerter i korsryggen, laange kynnere osv! og bekkenet mitt er heelt smertefritt! (det var iltt kranglete før jeg begynte med nålene!) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå