Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Ser dere har kjøpt DBS-vogna??? =) Fått den? Er den fin? Hvilke fasiliteter? ;-p Sambo har sååååå lyst på den serru. Han er heeelt vill etter den, når vi har sett den på babybutikk. Men jeg er litt usikker siden det er så nytt for DBS å lage vogner =) Men de er jo knalltøffe, både tre- og firhjulingene...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 jepp jeg er her=) kjøpte vogna i sommer vi,sambo bare MÅTTE ha den=) vi gikk for den sandfargede vogna med 4 hjul, syntes den med 3 hjul virka så "ustabil" på en måte, så syntes 4 hjulsvogna var tryggest=) vi er kjempefornøyd til nå, har ennda ikke hatt noe baby i den men den er montert opp og godt inntrilla i stua, virker lett og god å trille, gode bremser og kraftig god ramme på vogna... eneste jeg synes var litt "pinglete" på vogna var den derre kurvgreia under som man kan legge varer o.l i, men pytt pytt, har jo stellebagen jeg kan stappe noe i=) var og litt skeptisk til merket siden dem er ny på barnevogner men har i alle år hatt dbs sykkel og di har alltid holdt mål så håper vognene er like bra=) i tillegg til vogna må man kjøpe regntrekket og stellevesken utenom, syntes di delene var litt dyr, 700 for veska og 400 for trekket...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 kan også legge til det at det trekket som er over baggen har en ny løsning i forhold til andre vogner, det har glidelås istede for trykk-knapper slik at det ikke blåser inn i baggen men holder godt på varmen=) styret/handtaket kan vendes enkelt slik at du kan trille vogna fra begge sider, om du skjønner..?=) baggen er litt smalere enn på noen av di andre vognene som er på markede, men hun i butikken sa at baggene blir smalere på di fleste vognene nå framover og at det egentlig bare var en fordel for babyen for da hadde den det lunere og "trangere", så kunne man heller ta ut baggen når babyen ble for stor=)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Ahh, tusen takk for svar og god info =) Den virker jo skikkelig knall altså... sambo liker best den svarte med røde sømmer på han tror jeg... så da får vi se da. Skal videresende denne infoen til ham ;-p Jeg var litt usikker på bærebagen også jeg. Virker litt trang liksom. Men vogna blir nok kul som sportstrille tror jeg. Nettet under virket litt simpelt også ja, men da får vi kjøpe oss digre stellevesker/bager til vi skal på shopping ;-p Gratulerer med knalltøff vogn da forresten...!!! =) =) =)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 tusen takk=) ja vi syntes og den svarte der var drit fin, men her fikk di den ikke inn på lang tid siden den hadde solgt mest, sambo var så utalmodig at han nektet å vente så dermed ble det den sandfargen=) vi slo den opp til sportsvogn bare for å se hvordan den ble, den ble kjemetøff, tviler for at vi blir å bytte den ut med det første iallefall=)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Regner med den svarte går fort ja =/ Men ååå, den høres så knalltøff ut altså. Ser ut som om sambo får viljen sin med å kjøpe den gitt ;-p Han som bestemmer det... Hihi, så søt samboeren din er da - skikkelig ivrig =) Ellers da, hvordan er formen din? Driver med for tida?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 hehe, ja på akurat det var han veldig ivrig=) bare gikk rett inn i butikken å sa "DEN skal vi ha", heldigvis for det, hadde trod det skulle bli et evig slit i å finne en vogn som han kom til å like=) formen min er egentlig ganske god, blir litt fortere sliten enn før, i tillegg til at bekkenet er begynt å tulle litt med meg, men ellers kunne jeg vel egentlig ikke had det bedre. koser meg virkelig med å gå gravid.. er faktisk mere familie og venner som er utalmodige med at den skal komme til verden, enn meg, jeg liker å ha den der inne, kjenne spark og bevegelser, er så koselig=) enn med deg da? alt går bra med huskjøpet?=) når overtar dere? det er sååå godt å få sitt eget, kjenner det kribler i kroppen bare jeg tenker på det=p
Erisa* Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Har DBS en nettside for disse fantastiske vognene sine? På dbs.no er det jo bare sykler...
Erisa* Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Spør litt mer, jeg.. Hvor mye kosta den 4-hjulingen? Den var kjempestilig, spesielt den i svart og rød, tror jeg kanskje vurderer den nå
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 vogna koster 5999, for både den med 3 og den med 4 hjul=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå