Gå til innhold

denne sykehusbagen da..


Anbefalte innlegg

Skrevet

når bør den pakkes?:) takker for svar::D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noen regel på det, men jeg pakket den da jeg var fødeklar. Har pakket det viktigste bare, noe småtterier får vente til det skjer. Jeg tenker at det ikke blir så travelt med å reise av gårde så noe småtteri får vente. Har heller laget meg en huskelapp som jeg går igjennom før jeg reiser til sykehuset så vi er sikre på at alt da er på plass. Har pakket en til baby og en til meg selv!

Skrevet

Hvordan skal en vite når en er fødeklar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...