Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 når bør den pakkes? takker for svar:
Tussa og Sofie Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Det er vel ikke noen regel på det, men jeg pakket den da jeg var fødeklar. Har pakket det viktigste bare, noe småtterier får vente til det skjer. Jeg tenker at det ikke blir så travelt med å reise av gårde så noe småtteri får vente. Har heller laget meg en huskelapp som jeg går igjennom før jeg reiser til sykehuset så vi er sikre på at alt da er på plass. Har pakket en til baby og en til meg selv!
Krokodillemor Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan skal en vite når en er fødeklar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå