Påsmeltigjen Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Bare lurer på hvordan jeg kommer til å se ut ... Blir det veldig mye ekstra slask etter nr 2, eller er den største forskjellen mellom ingen og ett svangerskap?
Neijasså... Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Her ser min (såvidt jeg kan huske...) nøyaktig likeens ut etter andre svangerskap som etter første. Absolutt størst forskjell mellom ingen og ett svangerskap!
Frk. Vable Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har mer løs hud nå enn etter første.
LadyLuck & Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 håper ikke det, da kommer jo jeg til å bli gigantisk
Påsmeltigjen Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Litt forskjellig skjønner jeg. Håper på minst mulig forverring, he he. Takk for svar!
☆Monkey Business☆ Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Størst forskjell fra ingen til nr 1 hos meg også...... snart 6 mnd siden lillesøster ble født og magen min ser ut omtrent som den gjorde før....pittelitt slappere kanskje, men ikke så ille :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå