Gå til innhold

Meglere kan faen være frekke altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et vennepar av oss lå inn bud på en leilighet, oppussingsprosjekt. den sto til 1.1 mill, de la inn bud på 950 000. når de ringte og sa det bare lo megleren og la på!

frekkhet eller???

kan da ikke forvente at folk skal gidde å kjøpe av sånne frekkaser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så frekt!

Skrevet

Skal sies at megleren ringte opp igjen senere da, og budet ble registrert. men fy faen så frekt... ingen andre som har bydd på leiligheten enda da, så de får den kanskje får det beløpet.. men det er jo vanlig å legge inn første bud under takst?

Skrevet

Helt vanlig. Vi har alltid gjort det. Og fått det...

Skrevet

vi fikk også leiligheten 125 000 under takst. begynte 150 000 under takst og strakk oss litt lenger,

var forresten banken som hadde anbefalt dem å begynne på 950 000, takst fra takstmann var på 1 million.

Skrevet

Hadde nok trukket budet om det er mulig jeg når han oppfører seg sånn. Sånne er jeg ikke interessert i å handle med.

Er da helt normalt å by under

Skrevet

Hadde noen gjort noe saant til meg,hadde jeg ETTER kjoepet var i orden gaatt til media.

Det hadde jeg faktisk gjort!

De lever av kundene som kjeoper, og selvsagt faar de mindre penger dersom det gaar langt under taksten,men saann er det naa engang i den bransjen.

Makan til frekkhet,da! Man ler ikke folk oppi ansiktet saann.

God kundebehandling er alfa og omega!Uansett bransje.

Skrevet

super frekt! men det kan uansett ikke være det første budet de la inn.. for første budet må være skriftlig.. man må altså gå ned til megleren å legge inn budet der... Men uansett.. vanlig å legge inn under takst ja. Vi kjøpte hus for 14 dager siden.. fikk det for 50 000 under

Skrevet

Er dere sikkre på at han gjorde det med vilje???? Han ringde jo opp igjen senere ikke sant. Det hadde han vel ikke giddet hvis han ikke giddet å ta emot budet. Kan ha skjed noe med telefon, f.eks. tom på batteri. Han kan ha mistet telefonen i gulvet osv. osv. osv.

Man skal ikke dømme noen før man har all informasjon

Skrevet

Vi fikk iallefall huset vårt til 150 000 under takst, da var det bydd opp til den prisen også :-)

Skrevet

Ja herregud vi kjøpte huset vårt til 600.000 under takst. Men huset hadde vært ute til salg leeeeenge. (Takstmannen hadde lagt taksten for høyt så ingen la bud, for huset var for dyrt)

Skrevet

Ja var første budet de la inn. ringte bare til megler for å si de kom til å legge inn bud på 950 000. var nede og skrev under etterpå når han hadde ringt opp igjen.

kan selvfølgelig ha skjedd noe med tlf, men når man ler av folk som vil legge inn bud er jo det ganske tåpelig da. kan jo være han lo av noe annet da men da burde han påpekt det senere.

Skrevet

Som selger hadde jeg faktisk satt pris på å få vite om min megler var en idiot. Så hvis de vet hvem selger er så si ifra til dem.

Hvis verditakst er 1 million er det jo uansett rimelig spesielt å legge den ut til salgs for 1,1 mill. 950 000 er jo et helt greit første bud på den taksten der.

Skrevet

var det jeg også mente=)

på leiligheten vår var verditakst 1 350 000 (men jeg VET at den takstmannen har det med å takste for lavt). fikk den for 1 375 000, sto til 1,5... ingen som sa noe på vårt bud ihvertfall.

har sagt til dem at de bør si det til selger. hvis selgeren ønsker et ordentlig salg og at noen i det hele tatt skal by på leiligheten kan ikke megler holde på sånn. Sikkert derfor det ikke har kommet inn noe andre bud=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...