Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Syk idag jeg Gått på jobben og frøset og svetta om hverandre... Har litt feber nå.. Hodet er snart klar for sprenging og nesa renner Og det på 10 års dagen til meg og gubben
lenej :o) Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 huff.. klem klem! :) å god bedring..! 10 år? wow.. fikk meg å tenke på at vi hadde 6 år nå i sept, å nå kom jeg på det... er ikke særlig flink å huske de dagene vi...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Tusen tusen takk =)
Frk. Vable Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Stakkar...! Hvis andres lidelse får deg til å føle deg bedre, så kan jo jeg og syte litt... Datteren til sambo var på besøk i helgen, hun hadde med deg masse lus!!!!! Noe som burde vært oppdaget for leeenge siden siden det var MASSE, men moren er på tryne når det gjelder visse ting, uten å utdype det! Så den som måtte ta lusekur på henne og min datter var jeg, som har den største lusefobien i byn!! Og mens jeg kammer datteren min, så spyr hun! MASSE! På søndag fikk hun utslett over hele kroppen, og sønnen min har hostet i to uker. Sambo er også forkjølet, og ingen er så syk som en syk mann... Offing og stønning hele dagen. Så viser det seg at datteren min har skarlagensfeber. Gubben har blod i urinen (mest sannsynlig ingenting alvorlig, det var veldig lite), guttungen hoster fremdeles, datteren til gubben kommer idag, og jeg må kamme henne og datteren med lusekam fremdeles, har panikk inni meg, og oppi alt skal vi flytte imorgen og har nesten ikke pakket en dritt!!! Og prikken over i'en, jeg er blitt tett i nesen!! Jaja, syteinnlegg fra meg og... Hehe God bedring forresten!!
lenej :o) Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 ja! åsså gratulerer med 10 års dagen, det glemte jeg å skrive der.. hihi.. kan jo ikke huske andre sine dager, når eg ikke huske mine egne :) da skal eg gå å bake en kake, å dedikere den for deg! :) men ta det med ro, eg skal spise den, så du slipp å bli tykk! :)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Uff... Må si du har det litt verre enn meg da God bedring til dere alle Takk takk =)
Frk. Vable Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 ÅJA, gratulerer med 10 års jubileumet!!! Var så opphengt i min egen svarte verden at jeg glemte å skrive det... hehe )
Dudellidallo og Tillo Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 uffdå, mye på en gang her! Lykke til med flytting i morgen Frk. Vable! Og god bedring og gratulerer med de 10årene HI;0)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Gratulerer med dagen. kom deg nå hjem og legg deg under dyna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå