Gå til innhold

Feber 7 ganger på 2 mnd.... Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på snart 2 år, startet i barnehage for 2 mnd siden. Han har nå feber for 7. gangen i denne perioden :(

Sist hadde han feber som verte i 3 uker, uten at legen mente det var noe farlig.

Men nå begynner jeg å bli bekymret. Vet at ungene blir mye syke når de starter i barnehage, men dette synes jeg er litt i overkant.

Er det andre som har opplevd så mye sykdom hos sine unger?

Ps. skal til lege i morgen, men fint å høre hva andre har erfaret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som datteren min i fjor vinter. Hun begynte i bhg i august/september. Fra november til mars var det kryss i taket om hun ikke hadde vært syk (det var stort sett feber, et par runder med oppkast) på to uker! Det var stort sett den lengste perioden vi hadde uten sykdom...

Håper virkelig det blir bedre nå! Denne høsten har hun overhodet ikke vært syk, litt snørr nå de siste dagene, men ikke mye i det hele tatt!

Skrevet

Takk for svar. Litt beroligende å høre at andre unger og har vært mye syke, uten at det er noen fare. Har 3 unger fra før, og har liksom aldri opplevd maken, så jeg ble litt urolig for om det kunne ligge noe mere alvorlig i bakgrunn.

Pyton når de små blir syke :( Har har liksom ikke før begynt å legge litt på seg igjen, så mister han vekta på ny. Er ikke akurat noen stor krabat....

Men, men - får vel bygget opp imunforsvaret skikkelig nå da, får vi håpe på :)

Skrevet

Sånn bar eldstemann da han begynte i bhg. Syk hele tiden. Men, nå har han gått to år i bhg, og er MYE mindre syk. Så det går seg til :-) Men, vet det er slitsom, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...