Gå til innhold

Nok med ett barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at de færreste planlegger å få kun ett barn. Forventes det automatisk at man ønsker flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventes av hvem? Det forekommer jævlig sjelden at alle rundt en mener akkurat det samme om noe, og i særdeleshet om ting som "hvor mange unger skal noen andre folk ha."

Jeg forventer ikke automatisk at du skal ha flere enn en unge. Bestemora mi forventer stort sett at man skal ha minst fire om man kan.

Skrevet

jeg tror folk flest ser for seg at man skal få flere enn ett barn.. usikker på hvorfor men er vel noe med det å få søsken osv..

Skrevet

Når vi har sagt at vi har vurdert å bare få ett barn, har vi fått høre at det er veldig egoistisk... Er vel en del som synes det er litt stusselig å være enebarn. Jeg har alltid sett for meg to barn, og håper at jeg skal få lyst på nr 2 etterhvert.... Men nå så skyver jeg bare den tanken litt unna. Likte ikke noe særlig å gå gravid, og har fått fødselsdepresjon i etterkant, så jeg har ikke så mange positive tanker rundt dette akkurat nå. Gruer meg når jeg tenker på hvor vanskelig mange ting har vært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...