Koala *g07* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Det er det helt sikkert Min var 39 på 3 mnd kontrollen og om jeg ikke husker feil 41 på 5 mnd Men så har min ligget nederst på kurven hele veien.
M@mm@ Mi@ Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 41.3 var jenta mi på 3mnd kontroll, hun fulgte kurva helt perfekt! Var 37 når hun ble født. Så det ville jeg ikke vært bekymret over:)
stinejinta Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Vår hadde også 41,5 på 3 mnd. var 34 når han ble født. Var helt normalt. 6mnd er han 45cm.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 De hadde vell sagt ifra på helsestajon på kontrollen om det ikke var normalt.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Min var 41,2 cm rundt hodet da han var 3,5 mnd, ingen som sa til meg at det var mye, så det e rnok helt normalt ja Han var 35,5 da han ble født.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Gullet var 42 rundt hodet når han var 3 mnd:)
lillegull:) Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 hmm, gutten min var 40 på 6 ukers kontrollen han, og 38 når han ble født.. hs målte først og sa, hmm, stemmer dette da, også målte hun igjen. men sa ikke noe mer.. tenkte ikke ver det jeg.. han har jo ikke spesiellt stort hode heller synes jeg.. rundt og fint:) kan det være noe galt da eller? hvis de har store hoder??
Koala *g07* Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 tror ikke du skal beskymre deg så mye for at det er noe galt. Din hadde jo stort hode fra fødsel, så det er jo ikke stor oppgang sånn sett. Det de er mest beskymret for er om hodet vokser veldig fort ift vannhode
lillegull:) Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 ok.. men hvis han hadde hatt vannhode hadde man vel sett det?? eller merket det på babyen,, han er jo helt normal..hihi.. blir tullete jeg tror jeg.. er så bekymra for alt hele tiden:)
linneha Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Min baby var også 41,5 cm på 3 mnd. Vannhode har bla symptomer som spent fontanelle og solnedgangsblikk . Babyen din er nok helt fin:)
lillegull:) Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 hva er solnedgangsblikk?? helt grønn jeg..hihi
linneha Skrevet 31. oktober 2007 #13 Skrevet 31. oktober 2007 Det er når øynene har vanskelig for å se oppover, ser liksom nedover hele tiden(sikker derav navnet solnedgang...). Du er ikke helt grønn, "alle" går ikke rundt å vet sånt.
lillegull:) Skrevet 31. oktober 2007 #14 Skrevet 31. oktober 2007 takk:) har ikk edet problemet da, så da er det nok ingen fare..hihi:)
fox`y Skrevet 1. november 2007 #15 Skrevet 1. november 2007 minstemann hadde en hodeomkrets på 42.6 på 3 mnd kontrollen han.. hadde 38 når han ble født.. de sa ingenting om d var stort til meg,vokser etter kurven...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå