Gå til innhold

Angående julekvelden!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er første jula med babyen vår.. han er ved juletider 6 mnd, så har bestemt oss får å være litt hos mamma og pappa og litt hos svigers, siden alle vil se lillegutt, å jeg syntes det i og for seg er greit, men han pleier å legge seg i 8 tiden, å vi har julegaver til han både hos mamma og pappa og hos svigers. hva gjør jeg? lar han sove lenger på dagen, så han er oppe litt lenger om kvelden, eller pakke opp gavene hans etter hans etter han har lagt seg? selv om han ikke skjønner så mye av disse gavene i år, så er det litt morro at han får se de å da!

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår er nesten 10 mnd til jul, men rekner med at vi åpner litt pakker med han på dagen, og så åpner vi resten etter han har lagt seg. Legger han nok til vanlig tid siden han er for liten til å fortå seg så mye på hva som foregår.

Så slik gjør vi det=)

Skrevet

Hadde lagt han til vanlig tid.

Han har ingen glede verken av å se pakkene eller å være våken.

Dere vil bare ha en sur unge både på julekvelden og evnt 1.dag

Skrevet

babyen har jo ingen "glede" av pakkene, så ville ikke holdt han oppe av den grunn.

Du kjenner babyen din best, og vet om det går greit å holde han oppe eller ikke. Her har vi alltid langt ungene til vanlig tid, fordi de trives best når rutinene følges. Den største får være oppe så lenge han vil da, men han er 4 år. Som regel så holder han ikke så veldig mye lenger enn leggetid han heller....

Vi har alltid latt barna pakke opp noen gaver før middag og spart noen gaver til 1. juledag:)

Skrevet

Min er 11,5 mnd .. vi skal legge han til vanlig tid.. han skjønner igjen ting av det likevel.. åpner et par pakker sammen med han.. også åpner jeg en del.. også sparer vi noen til neste dag.. ;)

Skrevet

ok... men det er det som er så vanskelig, får han pleier å legge seg kl.8, og så skal vi til svigers kl 7, er der et par timer før vi reiser hjem til mamma og pappa igjen, å vi skal sove hos dem, så kanskje å holde han våken i en time går bra om han sover en time lenger på ettermiddaen... syntes detta er så vanskelig jeg!! men fra neste år blir det lettere, får da skal vi værebare på et sted..

Skrevet

Går sikkert greit med en time lengre enn vanlig =)

Skrevet

Gutten vår var 7 mnd forrige jul. Han satt sammen med oss å spiste potet,svisker og saus. Vi åpnet gavene tidligere sånn at han fikk være med. Han stor kosa seg hele kvelden =)

Skrevet

Legger han til vanlig til. Han skjønner ingenting likevel.

Skrevet

nå har vi funnet ut av det;) hihi.. takk får råd... jeg spiser middag hos mamma og pappa, så reiser jeg og guttungen til svigers etterpå, er der til 8, gir han mat hos de, og reiser hjem til mamma og legger han der , ca vart over 8, også kommer samboer når de har åpnet pakker litt seinere på kvelden!! blir mye fram og tilbake, men det får bare bli sånn i år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...