Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 var på ul igår, men da fant vi liv og alt sto bra til... begynte å blø litt i dag og da var d absolutt ingenting der..
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Huff a meg, stakkar! Føler med deg!! Var du langt da? Har du hatt ul i dag oxo siden du vet at det ikke var noe der? Utrolig trist dette, mistet selv for en måned siden. Masse trøsteklemmer
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 ja var på ul idag også da kunne han ikke se noen ting... men han leta bare litte grann.. jordmor brukte et kvarter i går på å finne nurket.. jeg trodde jeg var litt over 6 uker, men jordmor trodde jeg var litt over 5.. så d var vanskelig å finne d... ja d her er skikkelig forferdelig, klarer ikke forstå at d er over, for jeg blør så utrlog lite nå.. så da skjønner jeg d ikke.. trodde man ville blø lengre jeg...
babygullz <3 vilde Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Så trist da...er d lenge siden du fikk positiv test? Eller visste du at du var gravid i d hele tatt?
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 har vist d i nesten 3 uker.. hadde positiv tst 5 dager før ikm... som d var ganske tøft selvom jeg ikke var så langt på vei....
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 mange trøsteklemmer til deg!!
babygullz <3 vilde Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 5 dager før ikm? D var tidlig utslag da...har du lang lutealfase??
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 vet ikke har en syklus på 28 dager... tror jeg har en lutefase på 14 dager... er ikke helt sikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå