xxxo Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 billige middager som alikevel gir ungene på 2 år og 9 mnd det de trenger?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Wok? Jeg lager det i ny og ne. Det er lettvindt, man har oppi det man selv ønsker og velger saus.... Til minstemann pleier jeg ofte å velge en mild saus eller bare ta ut litt kjøtt og grønnsaker til han hvis jeg vil ha sterk saus selv....
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 jeg pleier forresten å ha kylling eller svinekjøtt, brokkoli, løk, paprika, minimais og sopp oppi også ris ved siden av
sulle79 Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Grønnsaksuppe. Pølser (gjerne kylling), gulrøtter, kålrot, poteter, purreløk og litt sellerirot, hvis du liker det, kokt i vann med grønnsaksbuljon (eller basis på pose suppe). Synes hvertfall det er utrolig bra høst/vinter mat.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Pasta med skinke og soppsaus... lager soppsaus ved å dele opp og steike soppen, ha i 2dl bulljong og to dl fløte + litt rømme og hiv oppi litt krydder og skinkestrimler. Kok pasta. server med ost på toppen=0)
m@ma76 Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Kjøttboller med brokkoli, gulerøtter, poteter og fløtesaus. NAM!!
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 pasta med pesto saus og kyllingbiter (bruker creme fraich i pestoen for å gjøre den mildere) og kan fint ha oppi løk, paprika etc , stooor suksess her i huset
#Ariadne# Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 fiskeboller med gulrøtter og poteter lapskaus og grønnsakssuppe pasta m div saus fiskegrateng ( 10 kr på rema) pannekaker og tomatsuppe kjøttkaker , poteter og grønnsaker( kjøp kjøttdeig på tilbud)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå