Grorüd.. Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Måtte titte innom krangle siden jeg også, det er jo såklart jeeeeeg som er penest her da Ikke sant jenter ? LER! Det er tåpelig med innlegg som dette - og det under her om de man ikke liker og liker! Men men!
☆Anonymia☆ Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 klart meg..dere over her har ikke sjangs...
ragna Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 kim larsen - this is my life oa oa oa (eller ao ao ao?)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 dere er jævlig innbilske hele forp*lte gjengen,SELVFØLGELIG er det jeg som er penest.. jaah..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 Det er meg:) Høg, slank brunette!....eller liten, tjukk blondine....eller høy, slank brunette...!....rødhåra, slapp, hissigpropp... njai, går for det første - jeg er superfin altså!!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 Hva vil du ha da? Jeg er nesten som en kamelon:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 Herregud alle sammen. Dere tar helt feil. Det er Lille Propp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå