Gå til innhold

k.vorter. noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har fått k.vorter under graviditet? har sett at de kan forsvinne av seg selv etter fødsel, men noen som vet hvor lang tid det kan ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det, og mått operere (les:klippe) dem bort... De kan også fryses bort eller smøre på noe som tørker dem ut, men det gjør de ikke på gravide. Tror det er ønskelig at de blir fjernet før fødsel.... Hør med legen din du. Lykke til :)

Skrevet

Jeg skal ikke lyve. Ja det gjorde vondt...

Skrevet

K.vorter er ikke farlig i forbindelse med fødsel. Det sa de til meg sist.

det som er kjedelig med dem er at de kommer tilbake igjen og igjen hele livet. Har man dem er man også nødt til å ta celleprøve hvert 2.år fordi de kan forårsake celleforandringer i livmor. men under graviditet ikke farlig.

Skrevet

Jeg fikk like etter jeg ble gravid. Tok dette opp med en gynekolog, og han han sa at de kommer som regel under graviditeten pga immunforvaret ditt er litt svekket. Han sa også at det er vanlig at de forsvinner etter fødslen. For min del er jeg i uke 33 nå, og de har forsvunnet allerede :o)

Skrevet

K.vorter? Og det står for? hmm..

Har noen små røde, vonde greier som ser ut som gigantiske kviser.. kan d vere K.vorter?

Skrevet

...står for kjønnsvorter. Så hvis du har de i underlivet er det ikke umulig at det er det det er.

Skrevet

mine gikk bort ca et år etter jeg fikk dem.. trodde aldri de skulle forsvinne, men plutselig!! ca 6mnd etter fødselen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...