Gå til innhold

stoler dere 100% på eggeløsninstestene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt å teste meg nå cb digital. har foreløpig bare fått negative tester, men har allikevel sex annenhver dag. er redd jeg kan ha eggeløsning allikevel selvom testene er negative. eller kan jeg stole helt på at ikke har eggeløsning når den slår ut negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har prøvd to forskjellige el-tester, billig strimmler og denne fra CB, var veldig fornøyd med den siste, men ble ikke gravid den mnd jeg brukte den...siste mnd brukte jeg de ifra Billigtester, den slo aldri helt positiv ut( skal være 2 like sterke streker)..nå er jeg gravid..trodde at jeg ikke hadde el denne pp.

Skrevet

Nei jeg toler ikke blindt på eggløsningstester. Jeg begynte å bruke det i sommer etter at jeg hadde litt rotete sykluser. Min hensikt med de var mest å kartlegge syklusen min.

Fant f eks ut at jeg hadde eggløsninger et par dager senere enn jeg trodde. Jeg stoler like mye på tegnene kroppen gir meg. Og har ikke bare sex etter at testen visr positivt, men annenhver dag i hele perioden, ca en uke.

Denne syklusens droppet jeg testene, og hadde sex annenhver dag, til jeg regnet med at eggløsningen var over, dvs til tegnene begynte å gi seg. Og jeg tror det er lik sjanse denne mnd som månedene før.

Jeg bestemte meg også for å stresse ned, og prøve å få tankene over på noe annet, ikke lett, men syns det går greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...