Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Er dere skeptiske til å spise ting med salat og rå grønnsaker på som salat, hamburger osv ute? Tenker ofte på det at det ikke er sikkert om de som lager maten vasker salat og grønnsaker..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Ja jeg tenker slik også... Føler meg egentlig litt hysterisk, men det er ofte jeg tar vekk salaten på baguetten feks. Tror det er litt pga. en gang jeg var på kafe åpnet jeg tilfeldigvis baguetten og så inni. Da var det helt nederste på salatbladet med og her var det fullt av jord.... Æsj!!! Så ikke akkurat ut som den var godt vasket nei.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Er veldig skeptisk til salat når jeg er ute å spiser ja. Så jeg bestiller alltid mat uten salat.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Har ikke tenkt tanken engang her hjemme.... Men var hysterisk da jeg var i Hellas;o)
mamman til karen elisabet. Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 et lite tips jenter. Når jeg ska spise ute så sier jeg altid fra at jeg er gravid og ber dem steke maten godt og vaske salaten.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 eh..tenker aldri over dette. Nå bor vi i norge og de fleste steder har gode rutiner. Nå kommer til og med næringsmiddelkontrollens skjema til å henge opp hvor enn dere går - og plasser med bare 1-ere (som de fleste steder jeg går i allefall) er, tar jeg det helt med ro. I utlandet er det noe helt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå