jente08&jente2010<3 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 syns alt virker så rart der jeg...noen som vet?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hun er ikke gravid!! Hun faker en graviditet for å beholde Scott! Men han kommer til å bli sammen med Hayley snart igjen!
jente08&jente2010<3 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 men åssen skal scott finne ut det da? at amanda lyver?? såklart, en gang i løpet av 9mnd skjønner han det vel men... håper han blir sammen med hayley:)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er sååå lei amanda og det at scott "aldri" får vite at det er han som er faren!!!!arg!!! håper det er rett rundt hjørnet:)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er så enig så enig... Måte på hvor lenge det skal drøye! Det med hvem som er barnefaren er så irriterende at neste gang det ''holder på'' å komme frem, så kommer jeg ikke til å holde pusten ihvertfall.. For alltid er det noe drit som kommer i veien. Håper Amanda for svi noe sinnsykt til slutt, for da skal jeg jammen kose meg foran tven! (neida er ikke avhengig jeg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå