r r r Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Enda dette er tredjemann så blir jeg litt stressa - hvor mye er nok liksom? Hvor lenge ligger deres små til brystet (de som fullammes) og hvor ofte? Er det nok med en pupp eller gir du fra begge?
Mamsen og lillegutt Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg fullammer ikke, gir en flaske om kvelden. Men resten av døgnet ammer jeg,og da ligger han i 10-15 min og spiser. Bare en pupp på hvert måltid. Sånn ca. hver 3. time....
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Lillan ligger 15-20 minutter pga av hun sovner så fort..Hun kan spise hver 2.time..er bare 6 uker enda.. Får stort sett bare en pupp.. Hun sier klart og TYYYDELIG fra om hun vil ha en til pupp:D:D
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Vesla her ligger ca 15 til 20 min, og da gir jeg av begge bryst. Hadde ei som ikke virket fornøyd og ville gjerne ha mat annen hver time, så sa helsesøstra at jeg skulle prøve å gi fra begge. Og nå går det 31/2 time mellom og hun er kjempe fornøyd og blid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå