Gå til innhold

Vær nå greie med hverandre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen!

Leste en del svar som kom på det innlegget om at å ikke amme er sårt. Veldig mange fine svar fra folk som har opplevd det samme eller som kan forestille seg at det er vanskelig.

I tillegg kom det en del negative svar fra noen som synes hun burde sette ting i ett perspektiv. Må bare få komme med kommentarer til det. Vanlige mennesker "er seg selv nærmest." Det nytter ikke for noen som har problemer, å tenke på andre som har enda større problemer, for å glemme seg og sitt? Klarer dere det? Det klarer ikke jeg. Feks hvis jeg synes noe er trasig, alt fra en travel jobb til migrene, til skrikende unge, det hjelper ikke å tenke på de sultne barna i Afrika!! Skulle ønske det hjalp, men det gjør det faktisk ikke.

Skjønner dere hvor jeg vil?

Vet at det nok ikke nytter at jeg skriver dette innlegget, men MÅ bare få sagt det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriver under!! problemer kan bare ikke sammenliknes på den måten.

Skrevet

Jeg aner ikke hvilken tråd du henviser til, men ville bare si at det ofte hjelper for meg å tenke på hvor heldig jeg er i forhold til mange andre når jeg blir selvsentrert om egne problemer. Det er den beste medisin som er for meg:)

Skrevet

Enig i at man ikke kan angripe andre fordi de skriver om noe de synes er vanskelig, med aa sammenlikne det med en annen type problematikk. Da hadde det i hvert fall blitt lite aktivitet inne paa dette forumet :-) Her synes jeg det skal vaere aapent for alle innslag, uten at man skal altfor doemmende. Er da ikke derfor dette forumet eksisterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...