LisaColli Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 jeg har vært på jakt etter strikket genser til snuppa, på denne sida har de mye fint synes jeg: www.anika.no har bestilt et sett
manonym Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Mye fint, men oi så dyrt... Billigere da å finne en fin oppskrift å levere til mannen min sin mormor, hehe=)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Kostet litt da,men veldig fine og i ren ull. Men glad jeg strikker selv.
LisaColli Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 ja dere er heldige dere som kan det!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Det er så lett att. Fikk litt starthjelp på en garnbutikk for 3 år siden jeg og siden har det vært produsert på høygir. Og når gamle meg på 30+ kan lære, kan alle.
LisaColli Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 hehe jeg har gått til innkjøp av pinner og garn, så sitter og prøver litt! men snuppa måtte nesten ha noe i vinter også ;o) regner med at det tar litt tid før jeg strikker gensere og bukser! nå har jeg strikka 1 stk stor lapp som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Gryteklut!!!! ;¤) Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå