Gå til innhold

Gutten som plutselig ble jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg meldig fra ei jeg kjenner som hadde født i natt. De hadde fått greie på at de skulle ha gutt nummer 4, men i meldingen jeg fikk, stod det. Vi har fått ei velskapt jente.... De hadde blitt veldig overrasket, men veldig glade også da.... Nå skal jeg legge shopingen min litt på hylla tror jeg... Tydelig at det ikke er noen garanti for at de ser riktig på UL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd dette selv jeg, men det ble omgjort i uke 33 da. Alle leger sa jente før det, men fra da var det plutselig gutt. Denne gang skal jeg ikke spørre en gang, og ikke handle inn noe som helst, hvis det ikke blir så vi tar fostervannsprøve da.. De kan ta feil ja!

Skrevet

Skjedde med oss sist, fikk vite på ultralyd i uke 25 at vi skulle få ei jente til, men da keisersnittet var et faktum, og barnet ble løftet ut, lå der jammen en liten nydelig gutt. Verdens største overraskelse, men så gøy.... Denne gangen skal vi ikke vite kjønnet, tenker bare at det ikke kan bli en større overraskelse enn sist uansett...

Skrevet

Hehe... godt jeg ikke har tatt av merkelappen på jenteklærne som er handlet inn. Ellers er alt utstyr i nøytrale farger. :)

Skrevet

Har kun kjøpt klær for 160 kr og ett sengesett på Ikea i rosa. Så skulle det være gutt så er det ingen krise. Ting sånn ellers passer til begge kjønn.

Skrevet

Jeg sørger for at jeg har mulighet til å bytte til blått dersom jenta vår skulle vise seg å være gutt. Her klippes det av veldig få lapper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...