Gå til innhold

Trønderdamer =)


FruV

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Vi kommer desverre ikke vi heller..

Jeg har vært i skikkelig dårlig form i helga-forkjøla, hodepine og greier.

Begynner å bli bedre nå, men vil ikke risikere å smitte dere andre!

Dere får kose dere, neste mandag skal jeg møte opp frisk og rask! :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd dere ikke kan komme, Thia og mamma til Ylva! men neste gang!;)

 

Thia: har tenkt meg på fredag på leangen, så kjempegøy om du og Mali blir med!:)

 

Mamma til Ylva: God bedring!!

 

Klemmer fra meg og Julie!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har koset dere på cafe i dag, vi savnet dere alle sammen og skulle gjerne vært der med dere:0)

 

Håper Ylva er bedre nå, mamma til Ylva.

 

Sommer-barn: Satser på å få med meg treningen på fredag ja, har bare en liten " konflikt med med selv" (hi hi hi) Er jo sang kl 10:30 så er det bare det å bestemme seg da...;0)

 

Klemmer til alle store og små fra oss:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hadde store planer om å dukke opp i dag men var rett og slett for trøtt!

Kom kjørende fra Hamar gjennom et forferdelig vær over Dovre....turen tok 2,5 time lengre enn normalt...men flinke lille gullet vårt sov heldigvis helt til Oppdal (matstopp og så sov han hele veien hjem;)

 

Så vi var utrolig slitne etter den kjøreturen og prioriterte sløving på soffaen!

Vi kommer sterkere tilbake neste uke:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thia: Er ikke lett å bestemme seg,nei! jeg har også en annen avtale også på fredag, men jeg skal prøve å trene først likevel! er jammen masse man skal være med på når man er hjemme i permisjon!;)

 

Nevada: Skjønner godt den prioriteringa! Hørtes ut som en slitsom tur, så det var bra lillingen var så flink og sov!:)

 

Har vurdert å ha et treff hos meg en gang..kanskje til uka? synes alle at det må være på mandag, eller er det andre dager det passer? har nemlig litt lyst på mor&barn-trening på mandag også...:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med samme hvordan dag:0)

 

Tror nok jeg kommer på fredag, bruker mirabell (riktig nick?) å være med? Kanksje vi kan ta samme buss hjem nemlig, vi bor jo i gokk begge to. Dusjer dere der eller? åh kanskje jeg kommer meg på tre treninger denne uka, er måøet mitt hver uke, men greier det sjelden:0(

 

Hadde vært kjempe kos å sett hvor du bor også Sommer-barn, så rop ut så kommer vi på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mirabell kjører nok hvis hun skal! Jeg bruker egentlig å dusje hjemme, men hvis jeg skal rett til byen etterpå må jeg dusje der på fredag...blir spennende å se hvordan det går da!;) Tre treninger i uka går av og til helt fint mens det andre uker er helt umulig!

 

Jeg er alene hjemme tirsdag og onsdag, så hvis noen er interessert kan vi jo møtes hos meg en av de dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Skal på fredag jeg også, skal rett å hjelpe mamma i lokalene der hun skal feire 50års dag på lørdag etter trening.

 

Jeg bruker også å dusje hjemme, som regel er Dorthe litt trøtt å lei etter trening, så da er det best å blir trillet i søvn.. Også blir jeg svett igjen av å streve meg gjennom all snøen, HELE veien hjem med vogn..puhh.. Dobbel trening :)

 

Koselig med treff hjemme hos deg Sommer-barn! På tirsdag skal vi på 5mnd kontoll kl 13.45. Og onsdag har vi svømming kl 10.45. Så for vår del passer onsdag best. Men blir det kl 11, går tirsdag.. Nei, bare bestem du! Enten så går det, eller så går det ikke for vår del.

 

KlemKlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:0)

 

Vi kan både tirsdag og onsdag så bare rop ut du Sommer-barn, så kommer vi:0)

 

Ser ut for at vi kommer på trening på fredag ja (vært på åpen barnehage i dag og fått sunget litt der;0)) Koselig å treffe dere på trening også.

 

Ha en fin dag da jenter.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Tobias har kjempelyst til å komme på besøk!:-)

 

Er så lenge siden jeg har sett lillejenta di nå sommer-barn, så det hadde vært kjempekos!!

 

Thia---> Jeg og du kan jo kjøre sammen, henter deg jeg:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihi... hadde vært kjempe koslig med treff hjemme hos dere ja sommerbarn....

for vår del så får vi ikke til å komme må onsdag, for da må jeg passe min lillebror. men er helt opp til deg..

 

go natt til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu igjen!

 

Da sier vi bare at det blir treff hos meg og Julie på tirsdag kl 11 da! (blir så tidlig sånn at Dorthe og mamman også får vært med!;)

..shit! må vel hive meg rundt å vaske og rydde litt her i helga da!hadde jeg ikke tenkt på før jeg inviterte dere!hehe...

 

Mamma22 og Thia: Ses på trening i morgen! har egentlig ikke tid, men siden vi har avtalt det nå tør jeg ikke annet enn å stille opp!;)

 

Ellers ønsker jeg alle sammen god helg! Jeg og Julie gleder oss til å møte alle store og små igjen på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen alle sammen!

 

Takk for besøket og kjempekoselig treff på tirsdag! Gøy at så mange kom!!:)

Nå nærmer jula seg med stormskritt og neste fredag reiser vi nordover...det vil da si at vi rekker bare å være med på et treff til dette året! Tenk det...vi starter snart et nytt år og alle småttisene nærmer seg et halvt år! Kan ikke skjønne hvor tiden har blitt av...men det er vel ikke uten grunn man sier at tiden går fort når man har det morsomt!:) Og at vi har det morsomt er alle dere i "klubben vår" medvirkende til! Vi synes det er helt topp å møte dere hver uke og se hvordan det går med alle de små! (samt drikke kaffe, spise kaker og slarve litt...;) Håper vi holder denne gode tradisjonen vedlike og ser fram til maaange flere treff sammen med dere!

Ble jammen et helt annet innlegg enn jeg hadde tenkt dette...skulle egentlig bare takke for koselig treff sist og si god helg!hehe...så, ha ei fin helg alle sammen! Håper på å se så mange som mulig på mandag!

 

Klemmer fra meg og lillemor!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååhhhhhh Sommer-barn! Ble helt rørt jeg...Tenk så utrolig masse som har hendt det her året:0) Vi synes det er stooooor stas og gå på treff og møte dere alle sammen og gleder oss virkelig til et nytt År sammen dere. Jeg sier det igjen...Håper VIRKELIG vi holder kontakten etter permisjons tiden. Er jo så gøy å følge med alle små nurkene som vi nå begynner å kjenne så godt.

 

Tilbake til mandag, jeg skal til frisøren kl 10, men stiller på treff så fort jeg er ferdig der. Gleder meg til å se dere folkens!

Mamma 22 og Trøndernurk: GOD TUR!!! Kos dere masse masse.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et kjempe trivelig teff 79`er med Ludvig, kaka var skikkelig nam...:0)

 

Vet mange reiser bor til jul, men for de av oss som er her hjemme satser vi på årest siste treff mandag 17. kl 11:00 på Redet. Håper mange kan komme å ta en liten pase fra julestyr og stress:0)

 

Til dere som ikke kommer: Riktig god jul, kos dere skikkelig så ses vi tidlig på nyåret!

 

Gode juleklemmer fra Thea og Mali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.

-sommerbarn,,, takker deg for et utrolig koslig treff... å jeg håper også på mange treff fremover. såååååå koslig;=)

 

-Thia.... jepp vi kommer på mandagen.. gleder oss masse.. håper de har skrudd på varmen;=)

 

 

vi å ønsker alle kjempe god jul å eit riktig godt nyttår;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens og takk for hyggelig treff hos meg i dag:) håper alle kom seg trygt hjem til tross for ei stygg holke...

Vi snakket i dag om at vi kunne holde kontakt per mail (da alle ikke er like aktive her inne lenger, undertegnede inkludert...) Kan dere som ikke ga meg e-mail adresse i dag sende meg en sms med dette, så skal jeg prøve å få sendt ut en fellesmail med info om hverandres adresser...

Vi snakket også om at vi skulle ha nyttårs-spleise-lunsj hjemme hos Veronica og Noah og at vi skulle prøve å få til et treff (med eller uten alkohol!) med gubbene.

Ok, dette ble egentlig et slags teit møtereferat, og hvis vi nå kan klare å komme oss alle sammen på e-mail, så slipper gud og hvermann og lese dette!!!

God jul til alle sammen, jeg og Ludde reiser sørover på onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempekoselig å være på besøk hos dere, 79'er og Ludde!:)

 

Jeg og Julie reiser nordover på fredag, så dere får kose dere på årets siste treff uten oss!!

 

God jul og godt nytt år til dere alle! Kos dere massemasse med de små og den første jula sammen!

 

Klemmer fra meg og lillemor!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Godt nyttår alle sammen!!:):) og vel overstått jul!

 

Vi er endelig tilbake i trondheim igjen, tar på å være borte så lenge!;) så nå går vi bare å gleder oss til første treff! satser vi på mandag kl 11 på DLR eller?

 

Gleder oss masse til å se alle store og små igjen!!!:)

 

Klemmer fra meg og Julie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig godt nytt år til dere alle sammen!!! Håper alle har hatt en super jul og at dere har kost dere skikkelig.

 

Vi gleder oss masse til å komme i gang med treff igjen, men må desverre stå over på mandag. Skal på 5 mnd kontroll 12:15:0(

 

Men uken etter er vi garantert med:0)

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo dumt,Thia! men det går jo an å ha treff en annen dag også hvis folk vil det...samme for meg når det blir!:) ...vi får se om det er flere enn oss som er her inne å sjekker og kanskje sier hva de synes!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til store og små!!:-D Håper alle har hatt en fin jul!

Jeg og Tobias vil gjerne på treff, veldig lenge siden vi har vært på det lune redet nå!

 

Kan godt ta en annen dag enn mandag, så får du også være med Thia:-)

Hva med torsdag denne uka? Jeg og Tobbis er kakesyk, hihi:-) (Som om vi ikke har spist nok søtt i jula)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa:0))) Det hadde vært toppmed en annen dag om det passer for folk flest da... Jeg stemmer for torsdag i denne uken og eller tirsdag neste uke:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...