Gå til innhold

Trønderdamer =)


FruV

Anbefalte innlegg

Perfect home party hjemme hos meg.

 

Gave og interiørartikkler for en hver smak så har du ikke startet på julehandelen enda kan du benytte muligheten på

mandag 5 november kl:12

 

mange klemmer til store og små fra Noah & Veronica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjihi.. jeg kommer ikke til deg, men vil si at det er MYE flotte produkter i Perfect home. Hjelper deg å markedsføre her ;-)

 

Jeg var på party på onsdag og handlet nesten alle julegavene der, bare ungene igjen nå - de skal få ullundertøy.

 

Så damer.. bli med på partyet til Veronica :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

 

Fortsetter bare på denne tråden jeg, så slipper vi ha så mange trønder-tråder!;)

 

Er planen DLR i morgen kl 11 eller? Jeg skal på kontroll med snuppa 1245, men kommer kanskje en liten tur hvis noen andre skal!

 

Klem fra oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer hvis noen andre kommer da;0) Nevada sakket iallefall om å komme, stemmer det? Husk bilder av gullene til " the wall of fame"folkens;0)

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,blir iallefall oss da,Thia! Og kanskje deg Nevada!(lenge siden jeg har sett deg og lillingen nå forresten!) Også kommer det vel kanskje noen andre innom selv om de ikke skriver her!:)

Nå er det natta på meg! Ses i morgen kl 11!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er snart på vei til å dar nå, håper det dukker opp flere:0)

 

Hvis ikke så ses vi på lørdag jenter, gleder med til god mat og god vin;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så vi kom, men det merket dere sikkert. Hadde barsel.treff hjemme hos oss i dag. Puh..

 

Gleder meg MASSE MASSE til biff og vin på lørdag, må ut å handle meg noen nye klær (eller, nå har jeg en god unnskyldning for å gjøre det! )

 

Blir morsomt å møte alle i "finstasen"!

 

Klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sorry damer. æ får ikke t å kom på lørdagen. dårlig økonomi å emilie er i dårlig form. beklager,. æ had jo gleda mæ sånn. men vi får ta d ijæn damer...;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så synd:0( Men ikke noe å gjøre med det, kommer nok flere byturer skal du se:0)

 

Orker du å ringe til Jonathan å si i fra hva du skulle spise? Reservasjonen står på navnet mitt ( + Wik ) hadde vært topp:0)

 

Trøsteklem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for d. ja utrolig surt. men men. dere får kose dere kjempemasse.;=)

 

skal ringe jonathan imorgen jeg.

 

stor klem til dere alle. fra emilie jeanette og linn jeanette...........go natt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

t

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer og takk for en utrolig koselig kveld i går :)

 

I morgen er vi klare for et nytt treff MED barn (så slipper noen å springe fra biffen for å amme hjemme:))

 

Jeg og Thia skal iallefall møtes på DLR til vanlig tid (Kl.11) i morgen. Håper så mange som mulig vil komme!

 

Klemmer fra oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,takk for kjempekoselig kveld!! (selv om jeg måtte springe fra biffen!thihi...)

 

Sku gjerne kommet på DLR i morgen, men har bestemt meg for å dra på mor&barn trening, så da rekker jeg det ikke...men er med neste gang igjen! Og Julie gleder seg til det, hun synes nemlig det er best at vi treffes når hun får være med!;)

 

Kos dere i morgen!Klem fra meg og lillemor!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempe koselig med julebord:0) Sånne kvelder må vi ha flere ganger... Syntes så synd i dere alle tre Sommer-barn, men var kjempe bra at Julie sovnet så du kunne komme tilbake. Skulle gjerne blitt med på mor&barn trening, men jeg har pulsstep + pilates på mandager.

 

Gleder meg til cafe i morra:0)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei damer....skal vi ta et treff på det lune rede imorra???? eller er d planlagt noe annet.??? gleder meg til å treffe dere igjen....

 

stor klem fra linn å emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei!

Har ikke hørt at noe annet er planlagt, så regner med det blir treff på DLR kl 11 i morgen! Jeg og lillemor kommer iallefall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer desverre ikke:0( Har veldig lyst, men vi skal på 4 mnd kontroll kl 12:30 så rekker det ikke. Kos dere masse, håper vi ses neste mandag

 

Sommer-barn si fra om du skal på mor og barn trening, jeg er gjerne med både på byåsen og leangen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...