Gå til innhold

Dere klarsynte...kimby med flere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det seg slik at flere andre får svar men ikke jeg??

Blir jeg ikke gravid på ny eller går noe galt neste gang??

Bare lurer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

føler akkurat det samme som deg.. at ikke vil svare meg uansett.. håper det ikke er en grun for det.. er jo mange som spør, så blir nok litt mye for dem.. men syntes alle andre får svar ja.. *sukk*

Skrevet

Syns det er feigt når jeg ser innlegg som blir postet 2 min etter mitt blir svart på men ikke mitt..

Skrevet

kanskje du allerde er gravid :) og da føler de ikke at de trenger å skrive noe.. må være noe sånt.. eller så er det at de bare vil være slemme mot oss.. få oss til å blir frustrete, irriterte osv. dårlig gjort

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg vil bare forsvare de som ser på oss her inne. Det er ikke bestandig de får opp noe på den som legger inn innlegg!

Har prøvd flere ganger selv og noen ganger får jeg svar mens andre. Uansett så er ikke det de kommer med fasiten så man kan ikke legge opp livet etter det de skriver. Noen er flinkere enn andre til å klare å se også.

Får håpe du får svar, men tror ikke at det hjelper å kjefte på de desverre :-)

Skrevet

vi har ikke kjeftet på noen som helst måte.. og som du sier en skal ikke legge opp liver etter det de sier her inne, ta det heller men klype salt.. men tingen er når de ikke ser noe.. og du spør titlas ganger, kan de ikke bare si det da at de får ikke opp noe..

hadde vært fint med et svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...