RajaPia Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Skal til fotograf i morgen med snuppa, men klarer ikke bestemme meg for antrekk.... kjapp i svingene skjønner du. Skal ha noe i bunad , men ellers tenkte jeg litt tøffere ting. 12 bilder i serien. Noen med noen gode forslag??? )
aprilspøk Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Kun bleie og "englevinger" på ryggen er jo søtt:).. Eller badekåpe,,,
Cat.68 Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Da hadde jeg villat ta på henne noe som er "Henne" slik som hun bruker å være. Vi har netopp vært hos fotografen og tatt 2 årsbilder. Vi tok utebilder da og ble knallheldig med både vær og bilder. Holder på å laste opp de så kan du få se dem.
RajaPia Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 Englevinger og bleie var litt stilig. ) Ser gjerne de bildene du laster opp cat68. ;o) Vi får desverre ikke vært ute , men håper snuppa oppfører seg... Spennende med en 2 åring det gitt...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Hva med litt tøft skjørt/kjole, stilig strømpebukse og en genser/cardigan? Nattdrakt/kjole, tøfler og yndlingsbamsen under arma.
mayaya Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Noe som hun bruker til vanlig! Kjempekos å ha når hun blir eldre. En bukse og genser, nattis el.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå