Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 er du uenig med disse, så blir innleggene dine sletta. Ikke via ris og ros, men rett til [email protected]... hvis alle jabber med alle, så blir bim et fint sted å være for de ti som kjenner flest og får flest svar, og poster flest. Så får vi andre som bare overvåker, nyte de livet vi har uten om 21" skjermen.. kos dere med alle tragediene, alle sutreytringene- og takk for alle løgnene dere serverer. sa, ma bl og alt dette betyr. Som om vitror på det? Det er mye damer som lyver her. Signer med nick og vær konstruktiv skal jeg sende deg alle linkene. Og google på navnene til de enkelte, så ser man at ting slettes ikke stemmer
Ikkelektuell Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Det er jo unektelig litt komisk når du hisser deg opp over disse "ti" som alle er enige med, mens du selv ikke har ryggrad nok til å skape en motvekt til dette. Følg din egen oppfordring og signer med nick.
plums Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Livet utenom skjermen etter at du er ferdig med å google og kategorisere forum-nicks?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Har dere to som har signert med nick fått tilsendt en melding fra denne 'whistleblow'ern"? Interessant opplegg.
Ikkelektuell Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, og dette er en konspirasjon. Staten har for øvrig skylda for alt.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Staten? Jeg trodde det var grekerne, jeg. Det er alltid de grekerne.
Ikkelektuell Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Kan tenkes at det har blitt for mye ouzo på noen og enhver her.
Serial mom Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Oi,jeg vil signere med nick å få sladder servert på sølvbrett,for livet mitt er så kjedelig om dagen! Gleder meg:-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Jeg klarer å google selv om det skulle være interessant. Jeg bryr meg jamt om noen slår en løgn her inne. Dette livet er ikke virkelig uansett. Har forresten aldri fått sletta noen innlegg som jeg kan huske. Men så er jeg vel kanskje alltid enig med rett person, uten å være klar over det selv...? Skulle forresten ønske at jeg hadde en 21 tommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå