Gå til innhold

Krise her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spurt ei venninne om hun kan være forlover, men etter hvert har jeg forstått at hun egentlig ikke er så opptatt av denne rollen.. Nå ønsker jeg helst å bytte henne ut.. Her er et par episoder: Jeg skulle kjøpe kjole på hennes bosted, hun skulle ha vært med på dette. Hun meldte avbud fordi hun måtte trøste en nettvenninne som var blitt dumpet, og det til tross for at de var flere som var til stede for å trøste.. jeg for min del hadde aldri hørt om denne venninnen før... så en nær venninne var hun nok ikke. Siden skulle jeg vise henne kjolen, og da behandlet hun den som det skulle ha vært en hvilken som helst olabukse liksom... krøllet den sammen og kastet den på senga!

vel vel... hvordan kan jeg fortelle henne at jeg ønsket en annen, på en skånsom måte? vær så snill å hjelp meg her! Hun bor langt unna, og økonomien hennes er dårlig, tenkte blant annet at jeg kunne si noe om hennes manglende mulighet til å stille opp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta en prat med henne og spørre om hun virkelig vil dette, eller om hun sa ja fordi hun følte at hun måtte. Oppførselen tilsier jo at det ikke er så farlig for henne... Du kan si at du er litt skuffet, og at du helst vil vite det nå hvis hun ikke har lyst, sånn at du kan finne en annen.

Skrevet

Er enig med anonym her - finn ut hvorfor hun oppfører seg sånn. Kanskje er hun sjalu?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...