Gå til innhold

Forskjell på hikke og spark????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at noen her kjenner at babyen hikker. Hvordan kjenner dere forskjell på når det er hikke og spark?????

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma'n t go'gutten+junispire
Skrevet

det rykker veldig jevnt i magen liksom i en periode når ungen hikker. Sparkene er mer uregelmessinge og litt kraftigere enn hikking. Sønnen min hikka noe voldsomt da jeg var gravid med han, ikke til å ta feil av;)

Skrevet

ja jevn svak donking på samme plass....men jeg kjente det ikk før jeg hadde 8uker igjenn for førstegangen....

Skrevet

den beste måen å legge merke til d på er vel at dunkingen er jevn, du kjenner dunkingen på samme plass i jevn takt..

i går kjente jeg hikking, men den kjente jeg ikke utenpå magen, men det var tydelig noe som foregikk i jevn takt.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare d;)

Skrevet

Hmmmmm.....føler meg helt blank jeg!!! :) Trodde alle rørelsene var spark! Ikke greit å være førstegangs.... :) Hihi! Så nå har jeg fått en ny hobby mens jeg er sykemeldt; finne forskjellen på hikke og spark!!! :) :)

Skrevet

Jupp.. jeg kjenner det som "bølger" i takt på samme sted. IKKE morro når hun ligger inntil lysken og hikker. Jeg er såå kilen. :)

Spark kjenner jeg godt på utsiden nå, men ikke hikking.

Skrevet

Kjenner hikkinga utenpå magen også hos meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...