Gå til innhold

Nok et "ta ypperten-innlegg"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å lage et hver dag, så lenge jeg gidder. Ha, ha, ha. Oh yeah! Stakkars ypperten. Vi er jo så slemme mot deg vi anonyme.....!

Det er ikke bare meg som har sett seg dødslei på yppertens evne til å uttrykke seg. Eller mangel på sådan kanskje.....!

Kan være enig i at h*n var morsom for ca 100 år siden, men når man har hørt den samme vitsen tusen ganger, er det faktisk IKKE gøy lenger.

Har du hørt om de to tomatene som skulle over en vei, og den ene ble overkjørt....? Vet du hva den som kom seg over veien sa til den som ble overkjørt? "Kom an ketshup"!!! Ha, ha, ha. Ler meg i hjel. NOT! Den var artig de tre første gangene du hørte den (i 7-års alderen), men når det samme gjentas og gjentas og gjentas og gjentas, da er det ikke morsomt lenger....... !

Og de som har litt høyere iq enn flua, vet hva jeg tenker på. Jepp. De samme kjeeeedelige "uttrykkene" og slengbemerkningene til ypperten. Les en ordbok e.l. så kanskje du lærer noen nye ord......! Kun et tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Værsegod, det skal bli en fornøyelse.

Men den visen du kommer med har vi vel hørt omtrent like mange ganger??

Skrevet

Næ. ikke spesiselt.

hadde det ikke vært for Yppertn hadde det vel ikke vært så veldig mye å hugges om her inne. Koser meg jeg!!

Skrevet

OG selvfølgelig de 2 største forkjemperne til yppert da. HAr dere ikke noe annet å konsentrere dere om, enn å sitte å forsvare en som kun kan si kalkunfitte?

Skrevet

Hør her ditt stygge puddeltryne "chixie Dick" morsomt å se at jeg er en som opptar hverdagen din samtidig som jeg irriterer deg:-) Ikke alle som innrømmer slikt her inne, men det har du gjort:-) Ta deg heller en kopp med noe smult i tjukka så du klarer å lire av deg noen kalkunfittegloser som du tydelig har hengt deg opp i:-) Er jo tross alt ikke min skyld at hele høna di holder på å ramle ut pga fedme og slappe muskler i buken:-)

Skrevet

Har dere ikke noe annet enn å henge dere opp i kalkunfitte?????

Kan liksom ikke se noe poeng i NN sine fitteinnlegg.....ops...glemte kalkun..."gulp" annet enn bare å måtte skrive ordet: Yppert, klart i forskjellige varianter da som YPPERT, yppert, Dr Yppert, dr yppert ,Yppert osv.

Så til ettertanke så lurer jeg egentlig hvem som er på tuppa her.......Ha ha ha ha

Skrevet

Jeg kan love deg såpass Yppert, at hadde du sett meg så hadde du falt pladask. Du hadde forguda meg.

Skrevet

Hakk i plata i dag også yppert? Nei gud for en kjedelig person du er.

Vet jo i bunn og grunn ikke hvor gammel du er, men mye mer enn 15 år kan du umulig være, med tanke på ordforråd og humor.

For et par tiår siden (og faktisk noen butikker enda) fikk man kjøpt noe som het LP-plater (i vinyl). I disse kunne man få hakk om man var uheldig, og da ble det man spilte gjentatt og gjentatt og gjentatt om man ikke flyttet på armen (med stift), forbi dette hakket! Derfor utrykket "hakk i plata".

Noe mer du lurer på så bare spørr!

Skrevet

falt pladask du:-) med den tørre og forkvakkla stemningen du lager her inne, så hadde jeg skygget for lengst.. :-)

Skrevet

LP-plater og vinyl? hva er det for no? var ikke født da slike ting eksisterte tjukka:-)

Skrevet

Du har begynt å falle for meg allerede, men du er så facinert av meg at du klarer ikke å se det ennå;)

Skrevet

Nå er jeg såpass lekker og slank at tjukka er vel et heller misvisende ord for min del feiten :)

Og igjen. Finn på noen nye stygge ord da, om du absolutt MÅ bruke den type ord, i hvert eneste innlegg!!

Skrevet

Sorry tjukka det gjør jeg nok aldri!! Når til og med virusprogrammet på pcn, varsler om ekstremt mye lipider hos motdebetanten, så holder jeg meg LAAAAAAAAAANGT unna:-)

Skrevet

jasså tjukka:-) du strever hardt ser jeg med å undertrykke sannnheten at du er den notriske bullimetikeren som glemmer å kaste opp:-)

Skrevet

Tjukka må være denne idiotens favorittord. Guuuud å kjedelig og patetisk du er.....

Og du kan spare deg for alt...jeg har vaska fitta mi i dag, den skinner faktisk, jeg har ikke et gram for mye fett på kroppen, de fleste menn tenner på meg og jeg er en gud i senga. Så det så;)

Skrevet

TjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatT

tjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkajukkatjukkatjukkatjukkatjukka

jukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkajukkatjukkatjukkatjukkatjukkaTjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatT

tjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkajukkatjukkatjukkatjukkatjukka

jukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkajukkatjukkatjukkatjukkatjukkaTjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatT

jukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkatjukkajukkatjukkatjukkatjukkatjukka

Sånn Dr.Yppert, der har du halve ukas ordforråd!

Skrevet

Du hadde en (j) for mye på den 164 tjukkalinja di:-)

Skrevet

og på siste linje står det ....tjukkajukkatjukka..... ;)

må ikke skrive flere ord på en gang enn du klarer å håndtere.

Go Yppert forresten, we love you.

Skrevet

hehe..

Tjukka Jukka Tjukka,,,, må være setning tatt fra fjorårets julebordfeiring for de anonyme Krangledamene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...