jiha Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er i uke 19 og synes jeg har kjent hikkin allerede 3 ganger siden i går.. kan babyen hikke så ofte eller er det jeg som kjenner det jeg vil kjenne?
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 er i uke 20 jeg. ..kjenner det ca en gang om dagen ...
Maigullet Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Kan godt være at babyen hikker så ofte. Min førstefødte hikket veldig mye, andremann merket jeg ingeting med, og tredjemann hikker litt innimellom, men ikke så mye. - Så det er nok veldig individuelt
Adriansmor med tulla Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Grunnen til at babyer hikker inni magen er at de drikker små mengder fostervann og at de hikker er et gødt tegn på at lungene modnes=)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg synes baby hikker daglig - en gang om dagen eller mer. Av en eller annen grunn hikker h*n alltid når jeg spiser gulrot og drikker vann før jeg legger meg (et rituale jeg har - MÅ ha gulrot og vann før sengetid..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå