Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Noen som har prøvd setet som heter Brio Primo Base? Er det bra? Samt vognen Brio Kombi? (Ser finere ut i virkeligheten ja...) Ser ganske god ut men er det noen som har den som er fornøyd/ikke fornøyd? Har gått meg vill i utstyrsjungelen, har jo gitt bort alt mitt... Er egentlig en Simo-entusiast men vil ha en lettere vogn denne gangen, som jeg kan bruke til barnet ikke trenger vogn mer... Evt andre tips på vogner og bilseter?
mammamia<3 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Heisann, ville bare si min erfaring angående Brio Kombi. Jeg kjøpte den da jeg fikk min nr.3 i november 2003. Hun vokste ut av bag`en to måneder etter, da det ble for trangt med voksi og baby oppi den. Så jeg skal ALDRI mere ha Brio kombi Denne gangen har jeg bestilt Emmaljunga Duo Edge med et litt lettere understell enn det som er standard til den vogna. Har hatt Emmaljunga tidligere også, og det er den som ligger mitt hjerte nærmest :-)
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hmmm ja ser jo at bagen er liten. Og jeg synes det er greit å bruke voksi så lenge som mulig...Får se meg en tur inn på Emmaljunga da... Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå