Tiddelidu Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg må innrømme jeg ikke er mye ute med min. For det første hater han av alt i verden å kle på seg. For det andre krabber han enda, så han får nesten ikke beveget seg ute nå som det er såpass kaldt og vått på bakken. Så vi er for det meste ute. Ære være dagmammaen som tar med 3 stykker ut!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Ja! Ungen krabber overalt i sitt ulltøy og allværsdress. Puppen frem i all slags vær. Skog, dyr, lekeplasser, strand, hagen, naboens hage, etcetc. Men så er det mitt ansvar å lufte ungen også. Hun har ingen andre som hjelper henne med det.
mizz25 Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Vi MÅ ut hver dag,æ grei skjeldent å sitt inne en hel dag =) Enn å gå en tur i vogna,så den lille får litt frisk luft i lungan om dagen? =)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 er alt for lite flink til det. Er hjemme med småtten, men er ikke noe glad i å være ute... Han elsker det, så jeg prøver, men vi er dessverre ikke ute hver dag nei.....
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Vi er ute og går tur med vognen hver dag
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Går tur i vogna hver eneste dag. Hun hverken går eller krabber enda (12mnd) så hun får ikke styra så mye ute selv enda da. Men kommer nok etterhvert. Så foreløpig er det bare trilleturer
Mirakeljenta08 Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 vi er ute hverdag hvis ikke været er helt ille. enten gå tur eller leke og rydde ute. er veldig gøy å pjokken elsker å være ute
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 prøver og dra ut hver dag. hun er 12mnd og har nylig lært å gå, så da er det veldig stas og få gå i gata:-)
Libido- Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 ja vi har vært ute med gutten vår så si hver dag siden han var 6-7 mnd.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 vi er ute hver ettermiddag.. da begynner poden å bli utålmodig, og vi drar på lekeplassen hvor det er mange andre foreldre med sine utålmodige barn:o) vi er ute ca 2timer hver ettermiddag i tillegg til det vi er ute på dagen.. har aldri en hel formiddag hjemme.. da går vi begge på veggene.. vi må utm gjerne en tur i bilen til butikken, cafe, lekeplass, venner, trilletur med vogna.... poden henter skoa noen ganger i løpa dagen, så han vil veldig gjerne være ute.. må innrømme at om han ikke hadde dradd meg med så mange ganger om dagen, så hadde det ikke blitt like mange timer ute nei:o)
BettyBoob Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 han er ute hver dag i bhg, og jeg er ikke så veldig flink til å ta ham med ut i helgene dessverre... men vi er da ute og handler, drar på besøk til besteforeldre osv, det liker han også
mai mammaen til to Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 nå går min på 1.5 år i barnehage hver dag da..så hun er mye ute der. de siste ukene har det vært dritt vær her så da har eg droppet å gå ut etter jobb. jobber i bhg selv så er jo mye ute der og.. men i helgene er vi ute en del.. og når eg hadde permisjon og jobbet deltid en stund var vi mye ute..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå