Gå til innhold

Tapet til gjestetoalett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp gjestetoalettet. Jeg klarer ikke å bestemme meg for tapet. Vi skal ha mørke grått gulvbelegg (ikke flisemønster, ensfarget grått). Vil ha noe lyst på veggene, siden rommet er lite. Vi gjerne ha noe litt "sprekt". Jeg har sett en tøff hvit tapet med store sølv blomster. Den var skikkelig fin. Samboer mener det er et mareritt og tapetsere med mønstrerte tapet. Må kappe så mye for å få mønsteret til å stemme. Siden jeg ikke er så god på tapetsering, må jeg føye meg etter ham. Noen som har tips, gjerne link?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nå begynte jeg å lure.

Tapet (teipet) til gjestetoalett - hvem i alle dager gjør sånt da, lurte jeg på nå. Hehe.

Skrevet

Hehe

Skrevet

Kan enkelt løses med å bare ha en vegg t.d rett bak do med tapet. Kan til og med bare ha en remse? Kan fungere.

Ellers så er der en del klistermerker ol. som kan festes på slett tapet. En del tips om det finner du på:

http://inreda.com/

så klikker du deg inn på Veggdekor og fönsterfilm. Mye artig.

Skrevet

Jeg liker også tapet, men mannen min er meget skeptisk til det..Syntes det hørtes kjempe fint ut med hvit tapet med sølvblomster!!

Jeg og vil ha det... he he

Men, tapet har jo ikke jeg heller noe greie på, men prøv denne linken kanskje du finner noe nyttig her:

http://www.ifi.no/

Skrevet

Det er ikke et mareritt å tapetsere mønster! Det er enkelt og det blir kjempefint! :o)

Jeg har tapetsert flere ganger med mønster og det er ikke noe problem!

Og jeg hadde aldri tapetsert før når vi fikk leiligheten vår.. :oP

Jeg tror jeg hadde gjort det selv og fått litt hjelp av noen som har tapetsert før. Da får du det sånn du egentlig vil ha det! :oD

Du er sikker på at ikke sambo sa det fordi han egentlig ikke har lyst på blomstrete tapet da... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...