M@mm@ til mine barn Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 vi har sånne bekovervendte seter som festes med 3 punkt gjennom den lille stroppen nede med beina. Og med seler med sånn spenne som til vanlige bilbelter. Og disse festes i bilen og i setet bak. Det er og en stang som kan brukes til å støtte bak på seter som går i golvet. Problemet er at dette ene setet blir mye flyttet på (framme eller bak i bilen) og at når sambo da setter det framme så flytter han ikke de sikkerhetsselene som fester stolen til bilen, sånn at setet kun er festet til bilen gjennon 3 punkt selen og ved støtte med den stangen. Jeg mener at sikkerhetsselene skal brukes uansett, men sambo : nei jeg har jo satt på stangen.... Blir jo redd for ungene jo. Og om jeg prøver å flytte dem selv så blir jeg bare dyttet vekk og bildøren smelt igjen. "Det er min bil" sier han da. Ja, sier jeg.... men det er mine unger ! Mine og... sier han da... Virker ikke sånn, sier jeg da. Hva mener dere og hva hadde dere gjort ?
SaDa Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Du MÅ feste setet med de stroppene bak på setet også ellers er det ikke noe vits med setet i det heletatt.. hvis du tar under setet når det er festet sånn, så får du dyttet det mot ryggen på førersetet. Hvordan trur du at det er i en bråstopp da?? Setet flakser rett i ryggen på førersetet. Hvis det er for han ikke gidder flytte selene, så er det mulig å kjøpe ekstra som dere kan ha foran
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hadde sagt: Hvis du ikke sikrer ungene skikkelig, kjører du heller ikke bil m de!! Da tar dere bussen! Gitt han så klar beskjed som han aldri hadde fått før...
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 izi combi dere har regner jeg med vi har samme setet og de stroppene er nesten like viktige som den støttestangen...
M@mm@ til mine barn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, sant.. Uff, dette handler kun om at det er hans bil og at jeg ikke får bestemme der. Godt jeg skal flytte.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Men kommer han til å sikre de skikkelig, selv om du skal flytte da? Han skal vel ha samvær?
M@mm@ til mine barn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, jeg blir så forbanna. Han slurver på alt som heter sikkerhet med ungene. Men tror rett og slett det er pga at han ikke skjønner hvor viktig det er. Kunne ramset opp en hel masse.
M@mm@ til mine barn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, det er det jeg er så redd for. Livredd faktisk. Og gruer meg helt vannvittig til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå