XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 21 Dessember blir snuppa vår født!!!! Veldig merkelig å ha en dato så lang tid i forveien og forholde seg til.. Men litt lettelse er det også! Forrige gang fikk jeg vite datoen dagen før ks dagen, så fikk lissom ikke helt kjent på følelsen!! Å som jeg gleder meg til å treffe jenta mi...
Hvitkløver2020 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Gratulerer med den ja!! Blir kansje KS her oxo men vet ikke helt ennå. Er det lov å spørre hvorfor du må ha KS? Bare lurer om det er flrere i min situasjon
pandabjørn Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Gratulerer med datoen, det er akkurat 1mnd etter at jeg har fått jenta mi det.....jeg skal ha ks 21. nov og det er bare 21 dager til hjelp !! ønsker deg lykke til )
Adriansmor med tulla Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 sikkert rart å vite at den dagen blir du mor ja=) men da vet du jo og kan planlegge deretter=) ikk så lenge til 1 nov imorra vettu=) uansett masse lykke til...
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg skal ha ks pga. at jeg har opplevd overgrep når jeg var yngre. pluss at jeg har et veldig kranglete bekken så fysioterapeuten har anbefalt å ta det. Tok ks med forrige mann også, og jeg synes det var en kjempefin opplevelse! Jeg anbefaler det! Dro hjem etter bare 2 dager. Håper jeg er i form til å dra hjem like tidlig denne gangen så jeg får feiret jul med sønnen min på 1 1/2 år...
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Tusen takk for lykkeønskninger!!!
Hvitkløver2020 Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 takk for svar.. håper jeg blir like frisk å rask som deg!! Lykke til igjen:) Dere får feire en koselig jul med deres nye gull:)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 Tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå